1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Ostatnio przeglądane
Puzzle Trefl 30, Przygody Kici Koci...
Balon urodzinowy "Grumpy Cat" - Cake...
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Pierwsza gra dla maluszków od 2 roku życia. Maluch uczy się nazw zwierząt oraz dźwięków które wydają. Gra pozwala rozwinąć refleks i spostrzegawczość. Losujemy żeton ze zwierzakiem i wydajemy dźwięk zwierzęcia które wylosowaliśmy. Reszta graczy odgaduje jakie to zwierzę. Wygrywa gracz który odgadnie jak najwięcej zwierzaków. Wiek 2+
Memory w nowej odsłonie. W zestawie znajdziemy 24 duże, tekturowe elementy z potworkami, 12 metryczek, duży plakat oraz 12 płytek domina. Zabawne potworki zachęcą malucha do wspólnej zabawy. Wiek 2+
Celem gry jest umieszczenie poszczególnych żetonów z przedmiotami w odpowiedni miejscu na planszy. W zestawie znajdziemy 4 kartonowe plansze z ilustracjami pomieszczeń oraz 16 żetonów z przedmiotami. Wiek 2+
Uczę się pokonywać strach Zestaw składający się z 20 kolorowych kart oraz instrukcji, który pomoże najmłodszym w przezwyciężeniu strachu. Karty prezentują rady i różne czynności za pomocą których rodzic pomaga dziecku nauczyć się jak się zachowywać w problematycznych sytuacjach. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Czytam, piszę i bawię się: zwierzęta Gra edukacyjna polegająca na łączeniu ze sobą 3 puzzli: literki, zwierzątka i nazwy zwierzątka. Za pomocą zmywalnego pisaka dziecko ćwiczy pisanie poprzez łączenie przerywanych linii tworzących wyraz. Zawartość:24 karty z literami 24 karty z rzeczami 24 karty z wyrazami Zmywalny pisak Zmywacz InstrukcjaWiek: 3-6...
Cortex w wersji dla dzieci od lat 8. Gra przewidziana jest od 2 do 6 graczy i polega na rywalizowaniu ze sobą. Należy szybko zgadywać odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymuje się części układanki (mózgu), a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części zostanie...
Gra Kukułka - Lisciani Gra Kukułka polega na wymienianiu się kartami w taki sposób, żeby na koniec rundy nie zostać z najniższą kartą. Wiek: 3+ Wyprodukowano we Włoszech
Gra - Słowo Stworki - Egmont Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literkę i która należy do określonej kategorii (np. miasto na literkę M). W grze liczy się refleks, ponieważ gracze swoje słówka wykrzykują od razu. Osoba, która poda swoje słowo jako ostatnia, dostaje żeton stworka. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością żetonów....
Gra - Rycerze i zamki - Egmont Wciel się w rolę średniowiecznego rycerza! W grze wygrywa osoba, która zdobędzie jak największą ilość zamków. Aby to osiągnąć, potrzebna jest dobra strategia. Zawartość zestawu:32 karty, 8 kafelków, żeton miecza, instrukcja.Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Znikające ciasteczka - Egmont Po rozłożeniu ciasteczek, jeden z graczy odwraca wybrany przez siebie kafelek (kafelki są dwustronne), a reszta ma zamknięte oczy. Gracze otwierają oczy, a ich zadaniem jest odgadnięcie, który kafelek został odwrócony. Punkt zdobywa osoba, która pierwsza zgadnie prawidłowo. Gracze odgadują także kolor i kształt...
Gra - Kosmiczna misja - Egmont Wyrusz na podbój kosmosu, odkrywaj nowe planety i buduj na nich stacje kosmiczne! Wygrywa ten, kto zbuduje ich najwięcej. Zawartość zestawu: 45 kafelków planet kostka do gry instrukcja Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Drapacze chmur - Egmont Wciel się w rolę architekta i zbuduj jak najwyższy wieżowiec. Gracze budują swoje wieżowce, wybierając kafelki ze wspólnego stosu, ale trzeba pamiętać, że obowiązują przepisy budowlane! każde kolejne piętro musi mieć mniej okien niż poprzednie style mogą być różne, ale za jednolitość zdobywa się dodatkowe punkty Wiek: 6+...
Gra Abalone Classic (edycja polska) - Wydawnictwo Rebel Celem gry jest wypchnięcie sześciu kulek przeciwnika poza planszę. Jeśli to zrobisz - wygrywasz! Zasady przesuwania kulek są bardzo proste, ale trzeba przy tym myśleć strategicznie, obserwować planszę, planować i atakować! Wiek: 7+
Gra - Gnaj, robaczku! - Wydawnictwo Rebel Pora rozpocząć robaczkowy wyścig! Gracze wsuwają głowy dżdżownic do odpowiednich szczelin, a następnie każdy po kolei rzuca kostką. Kolor na kości = kolor fragmentu dżdżownicy, którą gracz wsuwa do szczeliny (kolory mają różną długość). Zwycięża gracz, którego robaczek jako pierwszy wynurzy się z ziemi. Wiek: 4+...
Gra - Raz, dwa trzy... Wilk patrzy - Wydawnictwo Granna Zwierzątka bawiły się na polanie, ale zrobiło się ciemno i muszą wrócić do domu. Przeszkodę stanowi wilk, który zrobił sobie drzemkę na samym środku drogi. Pomóż im bezpiecznie wrócić do domu i pozostać niezauważonym przez wilka! Rzuć kostką. Jeśli wypadnie liczba, możesz ruszać, ale jeśli oczka......
Mega boom, Gra edukacyjna, Roter Kafer Zabawna gra z prostymi zasadami dla całej rodziny! Zacznijcie od zbudowania wieży. Następnie każdy z graczy po kolei rzuca kostką i wyjmuje cylinder trafionego koloru tak, by nie zawalić budowli. Osoba, której się to nie uda, przegrywa! Dwie kolejne wersje gry w instrukcji. Wiek: 5+ Wyprodukowano w Ukrainie
Feluś i Gucio grają w historyjki, Gra edukacyjna, Nasza Księgarnia Gra, w której tworzymy historyjki na podstawie wybieranych losowo kafelków lub takich, które sami dobierzemy. Dziecko podczas zabawy ćwiczy mowę, komunikowanie się, wyrażanie emocji i rozumienie związków przyczynowo-skutkowych. Zawartość zestawu:25 kafelków postaci 25 kafelków miejsc 34...
Pucio. Plan dnia, Zabawa edukacyjna Zaplanujmy cały dzień razem z Puciem! Co zrobisz rano po zjedzeniu śniadania i umyciu ząbków? Wybierz odpowiedni magnes i przeczep go do tablicy! Zestaw zawiera: tablicę, 7 magnesów z dniami tygodnia, 4 magnesy z porą dnia i aż 48 magnesów z codziennymi czynnościami. Wiek: 2+ Wydane w Polsce przez Wydawnictwo Nasza...
Kameleon, Gra karciana, Lisciani PL85767 W grze Kameleon każdy z graczy rozpoczyna rozgrywkę mając 5 kart. Podczas swojej kolejki wykłada karty z ilustracjami uroczych zwierząt, które pasują kolorem lub cyfrą. Celem gry jest wyłożenie wszystkich kart, zanim zrobią to pozostali gracze. Dodatkowych emocji dodają karty umiejętności! Zawartość: 55 kart Wiek:...
Sylaby w dominie, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Dra dydaktyczna polegająca na dopasowaniu do siebie odpowiednich sylab w taki sposób, żeby utworzyły wyraz (np. ka + wa = kawa). Zawartość opakowania:56 kostek domina, klepsydra, worek foliowy, 2 tablice wyrazów, 16 żetonów, instrukcja.Wiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Słowny ekspres, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Zadaniem graczy jest ułożenie słowa z kart liter, które mają przed sobą. Osoba, która jako pierwsza utworzy słówko, uderza w dzwonek i zdobywa punkt. Podczas gry uczestniczy ćwiczą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie oraz poprawną pisownię. Zawartość opakowania:55 kart liter dzwonek instrukcja...
Wzory, kolory, memory. Maxi. Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Emocjonująca gra ćwicząca pamięć, koncentrację, spostrzegawczość oraz zręczność. Możliwe 2 warianty gry. Zawartość opakowania:48 żetonów 55 kart wzorów 4 linki 4 podkłady instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Zgadywanka. Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Gra logopedyczna, w której dzieci poprzez zabawę uczą się poprawnej wymowy głosek: s, z, c, dz. Zawartość opakowania:6 cylindrów 30 elementów z głoską "s" 30 elementów z głoską "c" 24 elementy z głoską "z" 12 elementów z głoską "d" kolorowa kostka instrukcja lista wykorzystanych wyrazówWiek: 4+...
Co do czego? Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci, Alexander 8 gier i zabaw, które ćwiczą pamięć, kojarzenie, koncentrację i spostrzegawczość. Zawartość opakowania:36 puzzli (4 zestawy) plansza pionek kostka 40 żetonów instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce