1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Ostatnio przeglądane
Zestaw zawiera niezbędne akcesoria do...
Polesie 53473 - Zestaw Niania Zestaw...
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Feluś i Gucio grają w literki - gra edukacyjna Gra edukacyjna wspierająca naukę czytania. Dzieci utrwalają znajomość liter korzystając z 14 przykładowych krzyżówek oraz tworząc własne! Kilka wariantów gry pozwala na grę na roznych stopniach zaawansowania. Wiek 6+ oraz starsze dzieciaki Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Puzzle Tatrzańskie, Zima, 200 elementów Zestaw puzzli pozwalający na ułożenie obrazka o wymiarach 60 x 40cm, składający się z 200 elementów. Wielkość pojedynczego puzzla: około 5cm Na obrazku znajdziemy motywy charakterystyczne dla polskich Tatr np kolejkę na Kasprowy Wierch, kolędników. Wiek 6+ Produkt Polski
Gra memory, Kociaki, Kapitan Nauka 24 karty ze słodkimi kociakami. Na 12 kartach znajdują się koty, na pozostałych 12 ich charakterystyczne cechy. Kto znajdzie i dopasuje najwięcej par - wygrywa. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym świecie! wiek 3+ Kraj...
Gra - Jaś i Małgosia - Wydawnictwo Granna Gracze mają za zadanie wspólnymi siłami zabrać jak najwięcej łakoci z piernikowej chatki. Niestety w chatki strzeże zła Baba jaga, która chce złapać naszych bohaterów. Celem gry jest zebrać 5 kafelków ze słodyczami i nie dać się złapać. W zestawie piękna chatka 3D! Wiek 6+ Wyprodukowano w Polsce.
Pierwsza gra dla maluszków od 2 roku życia. Maluch uczy się nazw zwierząt oraz dźwięków które wydają. Gra pozwala rozwinąć refleks i spostrzegawczość. Losujemy żeton ze zwierzakiem i wydajemy dźwięk zwierzęcia które wylosowaliśmy. Reszta graczy odgaduje jakie to zwierzę. Wygrywa gracz który odgadnie jak najwięcej zwierzaków. Wiek 2+
Memory w nowej odsłonie. W zestawie znajdziemy 24 duże, tekturowe elementy z potworkami, 12 metryczek, duży plakat oraz 12 płytek domina. Zabawne potworki zachęcą malucha do wspólnej zabawy. Wiek 2+
Uczę się pokonywać strach Zestaw składający się z 20 kolorowych kart oraz instrukcji, który pomoże najmłodszym w przezwyciężeniu strachu. Karty prezentują rady i różne czynności za pomocą których rodzic pomaga dziecku nauczyć się jak się zachowywać w problematycznych sytuacjach. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Czytam, piszę i bawię się: zwierzęta Gra edukacyjna polegająca na łączeniu ze sobą 3 puzzli: literki, zwierzątka i nazwy zwierzątka. Za pomocą zmywalnego pisaka dziecko ćwiczy pisanie poprzez łączenie przerywanych linii tworzących wyraz. Zawartość:24 karty z literami 24 karty z rzeczami 24 karty z wyrazami Zmywalny pisak Zmywacz InstrukcjaWiek: 3-6...
Gra Kukułka - Lisciani Gra Kukułka polega na wymienianiu się kartami w taki sposób, żeby na koniec rundy nie zostać z najniższą kartą. Wiek: 3+ Wyprodukowano we Włoszech
Gra - Słowo Stworki - Egmont Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literkę i która należy do określonej kategorii (np. miasto na literkę M). W grze liczy się refleks, ponieważ gracze swoje słówka wykrzykują od razu. Osoba, która poda swoje słowo jako ostatnia, dostaje żeton stworka. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością żetonów....
Gra - Rycerze i zamki - Egmont Wciel się w rolę średniowiecznego rycerza! W grze wygrywa osoba, która zdobędzie jak największą ilość zamków. Aby to osiągnąć, potrzebna jest dobra strategia. Zawartość zestawu:32 karty, 8 kafelków, żeton miecza, instrukcja.Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Znikające ciasteczka - Egmont Po rozłożeniu ciasteczek, jeden z graczy odwraca wybrany przez siebie kafelek (kafelki są dwustronne), a reszta ma zamknięte oczy. Gracze otwierają oczy, a ich zadaniem jest odgadnięcie, który kafelek został odwrócony. Punkt zdobywa osoba, która pierwsza zgadnie prawidłowo. Gracze odgadują także kolor i kształt...
Gra - Drapacze chmur - Egmont Wciel się w rolę architekta i zbuduj jak najwyższy wieżowiec. Gracze budują swoje wieżowce, wybierając kafelki ze wspólnego stosu, ale trzeba pamiętać, że obowiązują przepisy budowlane! każde kolejne piętro musi mieć mniej okien niż poprzednie style mogą być różne, ale za jednolitość zdobywa się dodatkowe punkty Wiek: 6+...
Gra Abalone Classic (edycja polska) - Wydawnictwo Rebel Celem gry jest wypchnięcie sześciu kulek przeciwnika poza planszę. Jeśli to zrobisz - wygrywasz! Zasady przesuwania kulek są bardzo proste, ale trzeba przy tym myśleć strategicznie, obserwować planszę, planować i atakować! Wiek: 7+
Gra - Gnaj, robaczku! - Wydawnictwo Rebel Pora rozpocząć robaczkowy wyścig! Gracze wsuwają głowy dżdżownic do odpowiednich szczelin, a następnie każdy po kolei rzuca kostką. Kolor na kości = kolor fragmentu dżdżownicy, którą gracz wsuwa do szczeliny (kolory mają różną długość). Zwycięża gracz, którego robaczek jako pierwszy wynurzy się z ziemi. Wiek: 4+...
Mega boom, Gra edukacyjna, Roter Kafer Zabawna gra z prostymi zasadami dla całej rodziny! Zacznijcie od zbudowania wieży. Następnie każdy z graczy po kolei rzuca kostką i wyjmuje cylinder trafionego koloru tak, by nie zawalić budowli. Osoba, której się to nie uda, przegrywa! Dwie kolejne wersje gry w instrukcji. Wiek: 5+ Wyprodukowano w Ukrainie
Pucio, Historyjki obrazkowe, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Zabawa edukacyjna z ulubieńcem dzieci - Puciem. W zestawie znajduje się 36 obrazków, z których można stworzyć 12 historyjek. To zabawa i nauka w jednym! Dzięki zabawie dziecko rozwija mowę, poznaje różne sytuacje, emocje, a także problemy, które uczy się rozwiązywać. Wiek: 2+ Wydane w Polsce przez...
Gra, Mrówki, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Znajdź jak najszybciej mrówkę w ogromnym stosie mrowiskowych kart! Karty mają różne kolory i liczby. Żeby wygrać, musisz wykazać się dobrym refleksem oraz uważać z liczeniem, ponieważ sytuacja podczas gry ciągle się zmienia! Gra Mrówki jest pełna emocji! Zawartość: 39 kart mrowiska, 35 kart mrówek, instrukcja....
Co do czego? Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci, Alexander 8 gier i zabaw, które ćwiczą pamięć, kojarzenie, koncentrację i spostrzegawczość. Zawartość opakowania:36 puzzli (4 zestawy) plansza pionek kostka 40 żetonów instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Mały inwestor, gra, Kapitan Nauka Wymyśl najlepszy sposób na zarobienie pieniędzy, żeby uzbierać na wymarzone wakacje. Oszczędzaj, inwestuj, sprzedawaj i kombinuj, by wygrać! Zawartość:plansza 100 banknotów 30 kart przedsiębiorczości 12 kart inwestycji i pożyczek żetony pionki kostkaWiek: 7+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Wyprawa do dżungli - Egmont Na początku gry rozkładamy karty skarbów na stole i staramy się jak najwięcej zapamiętać. Następnie odwracamy karty. Zadaniem gracza jest wyłożenie swojej karty i znalezienie dokładnie takiej samej w stosie tych zakrytych. Jeśli mu się uda - zdobywa 2 punkty, jeśli skarb ma inny kolor - 1 punkt. Wiek: 6+ Wyprodukowano w...
Puzzle Pienińskie, 200 dużych elementów Zestaw malowniczych puzzli pozwalający na ułożenie obrazka o wymiarach 60 x 40 cm, składający się z 200 elementów. Na obrazku znajdziemy charakterystyczne miejsca w Pieninach, jak np. Trzy Korony, Wąwóz Homole czy Pieniński Przełom Dunajca. Wszystko przedstawione w kolorowy i humorystyczny sposób. Wiek: 6+...
Puzzle Tatrzańskie, Lato, 200 dużych elementów Zestaw kolorowych i humorystycznych puzzli pozwalający na ułożenie obrazka o wymiarach 60 x 40 cm, składający się z 200 elementów. Puzzle po ułożeniu przedstawiają Tatry letnią porą. Na obrazku znajdziemy charakterystyczne miejsca, jak np. Morskie Oko, Kasprowy Wierch czy Giewont. Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
QUIZ wiem wszystko!, Wydawnictwo Granna Gra w formie quizu, w której gracze mogą sprawdzić swoją wiedzę z wielu różnych dziedzin i tematów. Sprawdzi się również idealnie do gry w kalambury. Wygrywa gracz, który wykaże się największą wiedzą. Zawartość opakowania: 45 kart z pytaniami i odpowiedziami 45 kart z przysłowiami 6 pionków plansza instrukcja...