1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Feluś i Gucio poznają literki, Karty sensoryczne Poznawaj literki razem w Felusiem i Guciem! Zestaw zawiera 38 kart sensorycznych oraz poradnik z pomysłami na gry i zabawy. Na kartach są wypukłe literki do dotykania i kalkowania, a także obrazek skojarzeniowy ze zwierzątkiem i jego nazwa zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Wiek: 3+ Wydawnictwo:...
Drewniana układanka Logiczna - Puzzle Pentomino Drewniana układanka logiczna dla dzieci od 3 lat. Bajo 97610 - Puzzle Pentomino to 12 elementowa łamigłówka 3D składająca się z 5 różnych kształtów wykonanych z drewna do układania figur 3D w tym: zwierzątek, literek, brył czy pojazdów. Propozycje układanek zostały załączone w zestawie. Wykonano w Polsce.
Dobble Kids - Gra dla 4 latka Dobble Kids to uproszczona wersja bardzo popularnej gry dla dzieci Dobble. W tej wersji gry na każdej karcie znajduje się 7 różnych zwierzątek. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden. Gra Dobble Kids oferuje aż pięć mini gier. Wiek: 4+
Lisciani PL87518 - Piszę Pierwsze Słowa - Gry Pisanie i Czytanie Dwie, skuteczne gry do nauki czytania i pisania. Dziecko układa pierwsze słowa, używając autokorygujących puzzli: każda literka to inny puzzel. Ponadto dziecko może grać z rówieśnikami w zabawną loteryjkę " czytam i piszę", używając załączonych literek. Wiek 3-6 lat Wyprodukowano we Włoszech
Dobble 1 2 3 Gra - 5 Różnych Mini Gier Gra dostosowana do najmłodszy, by grali samodzielnie, ale też gra jest na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Na dwóch kartach zawsze znajduje się tylko jeden wspólny symbol w tym samym kolorze. Znajdź go, zanim zrobi to ktoś...
3 Gry rozwijające logiczne myślenie z 72 auto korygujących puzzli i instrukcji z wytycznymi dla rodzica.Puzzle "PRZED I PO" pomagają dziecku w ułożeniu prawidłowych sekwencji czasowych Puzzle "KOGO TO PRZYPOMINA" uczą kojarzenia podobnych elementów Puzzle "CO JEST CZYJE" nauczą przyporządkować charakterystyczne elementy do zwierząt lub osóbWiek 3-6...
Quercetti 87488 - Układanka Chunky Peggy - Kształty - 13 elementów W zestawie znajduje się 13 klocków o różnych kształtach oraz podstawka. Klocki możemy nakładać na siebie lub grupować je według koloru. Wielkości klocków dopasowane są do malutkich rączek dzieci. Klocki wyprodukowane z w pełni biodegradowalnego plastiku. Od roczku do 4 lat. Powstały we...
Gra magnetyczna Matematyka pomoże dziecku w nauce cyfr, ale także w nauce równań matematycznych. Zabawka rozwija umiejętność koncentracji i logicznego myślenia. Aby rozwiązać zadania na kartach należy przyczepić odpowiednie magnesy z cyframi i znakami matematycznymi. Wiek 3+Wyprodukowano na Ukrainie.
Gra magnetyczna Kolory i figury składa się z 4 lokomotyw (na każdej inna figura geometryczna), do kórych dołączone są po 3 wagniki. Do wagoników dziecko będzie musiało włożyć odpowiedni przedmiot. Następnym zadaniem dziecka będzie przyczepienie odpowiednich magensów na kartach zadań. Wiek 3+Wyprodukowano na Ukrainie.
Z grą magentyczną od Roter Kafer dziecko pozna angielski alfabet, nauczy się z liter układać wyrazy, wzbogaci zasób nazw zwierząt po angielsku. Na 8 kartach znajdują sie zróżnicowane zadania, którę pomogą utrwalić zdobytą wiedze. Gra rozwija pamięć wzrokową, logiczne myślenie oraz ćwiczy pamięć. Wiek 3+Wyprodukowano na Ukrainie.
28 pięknie ilustrowanych tekturowych kafli z grubej tektury do gry w domino. Z jednej strony kafelka mamy tradycyjne oczka, z drugiej zwierzątka. Wygraj grę, będąc pierwszym, który wyłoży wszystkie swoje kafelki domina. Pełna instrukcja zawarta w pudełku. Wyprodukowano w BarcelonieDla dzieci od lat 3+
Bajo 99620 - gra memory ludzie, memory game (People of the world) Elegancka, przeźroczysta tuba zawiera 32 drewniane krążki z obrazkami przedstawiającymi ludzi z różnych zakątków świata. Gra pamięciowa memory, a zarazem pomoc dydaktyczna w zakresie poznania różnych kultur! Średnica krążka: 5,5cm Grubość krążka: 1cm Wyprodukowano w Polsce Wiek: od 18 miesięcy
Magnetyczna gra z ruchomymi elementami. W każdym z pojazdów brakuje jednego ważnego elementu, który musimy znaleźć i doczepić. Niektóre z nich przyczepiamy na rzepy, inne na specjalne guziki. Dzięki temu maluch będzie mógł rozwijać logiczne myślenie a także drobną motorykę. Wiek 3+ Wyprodukowano na Ukrainie.
Z grą magnetyczną od Roter Kafer dziecko pozna w języku angielskim miesiące, pory roku oraz słownictwo z nimi związane. Oprócz magnesów z porami roku w zestawie są również kartki, na których są dodatkowe słówka kojarzące się z konkretną porą roku lub miesiącem. Znajdziemy także rymowane wierszyki, dzięki którym dziecko łatwiej zapamięta nowe słownictwo....
Pucio. Domino. Gra domino z ulubieńcem wszystkich maluchów - Puciem. W środku znajdziemy 28 dwustronnych kartoników. Z jednej strony wersja dla młodszych - proste obrazki z postaciami oraz przedmiotami związanymi z Puciem. Z drugiej strony wersja klasyczna dla starszych dzieci. Wiek; 2-9 lat.
Gra - Kurnik - Wydawnictwo Nasza Księgarnia Pokonaj rywali i zdobądź najwięcej jajek z kurnika. Nie będzie to takie proste ponieważ kury znoszą jajka w różnych kolorach i co chwila zamieniają się grzędami! Postaraj się zapamiętać w jakich kolorach wysiaduje jajka każda z nich. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek 4+
Cortex w wersji dla dzieci od lat 8. Gra przewidziana jest od 2 do 6 graczy. Gra Cortex polega na rywalizacji ze sobą. Należy szybko zgadywać odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymuje się części układanki (mózgu), a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części zostanie...
Gra ma bardzo proste zasady. Należy dopasować zabawkę do potworka. Każdy potworek boi się innej zabawki. Odnalezienie odpowiedniego żetonu z zabawką wcale nie jest takie proste, ponieważ żetony odwrócone są na drugą stronę. Gracze muszą wykazać się świetną pamięcią. Gra uczy współpracy. Gra dla dzieci od 3 do 8 lat. Liczba graczy: 1-6 Wyprodukowano w...
CAROTINA BABY MOJE PIERWSZE EMOCJE Edukacyjna gra polegająca na dopasowaniu dwuelementowych puzzli - na jednym puzzlu narysowana jest emocja na drugim scenka z nią związana. Dziecko nauczy się nazywać oraz rozpoznawać emocje. Puzzle wykonane z grubej wytrzymałej tektury dzięki czemu nadają się już od pierwszego roku życia. Wiek 1+ Wyprodukowano we Włoszech
Układanka zawody to produkt, który wprowadzi dziecko w świat pracy zgodnie z metodą Montessori.W zestawie znajdziemy dwa kartonowe tła pokazujące miejsce pracy kucharza oraz budowniczego, oraz magnesy przedstawiające narzędzia pracy obu postaci. Zadaniem dziecka jest dopasowanie odpowiednich narzędzi do odpowiedniej osoby. Rekomendowany wiek: 3-6...
Gra Zakodowany Zamek - Kapitan Nauka Gra w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja, który musi opracować strategię zebrania 4 skarbów zanim duch wymknie się z zamkowej wieży. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Możesz grać samodzielnie lub z przyjaciółmi! Wydana przez Kapitan Nauka
Historia Polski, planszowa gra edukacyjna Gra planszowa dzięki której nauka historii nie będzie taka straszna! W tej grze liczy się pamięć oraz spostrzegawczość, a w drodze do pokonania przeciwnika nauczysz się lub utrwalisz sporo faktów historycznych. Dla dzieci od lat 7 do 99 (my polecamy jednak od lat 10) Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Bójka na czy-ta-nie Gra dla dzieci rozpoczynających przygodę z czytaniem, gra bazuje na metodzie nauki czytania poprzez sylabowanie. Karty do gry dzielą się na trzy poziomy trudności. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 6+ Ilość graczy: 2-4
Żaby czy kraby, gra na mnożenie Emocjonująca gra matematyczno-strategiczna ćwicząca mnożenie! Wykonując działania mnożenia w zakresie do 100 zapełniasz planszę żabkami lub krabami próbując ułożyć ciąg niczym w grze w kółko w krzyżyk! Strategiczne blokowanie pól przeciwnikowi popłaca! Od lat 8 do 99 Wydana przez Kapitan Nauka