1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Ostatnio przeglądane
Książka Pucio rośnie zdrowo - Nasza...
Pucio na wakacjachCzwarta część...
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Pucio. Gdzie to położyć? Gra z ulubieńcem wszystkich maluchów - Puciem. W środku znajdziemy 6 planszy z różnymi pomieszczeniami w domu, 36 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla każdego z pomieszczeń. Celem gry jest umieszczenie poszczególnych żetonów, tak aby pasowały do miejsca. Maluszek może to zrobić według instrukcji lub według polecenia...
Gra - Kurnik - Wydawnictwo Nasza Księgarnia Pokonaj rywali i zdobądź najwięcej jajek z kurnika. Nie będzie to takie proste ponieważ kury znoszą jajka w różnych kolorach i co chwila zamieniają się grzędami! Postaraj się zapamiętać w jakich kolorach wysiaduje jajka każda z nich. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek 4+
CAROTINA BABY MOJE PIERWSZE EMOCJE Edukacyjna gra polegająca na dopasowaniu dwuelementowych puzzli - na jednym puzzlu narysowana jest emocja na drugim scenka z nią związana. Dziecko nauczy się nazywać oraz rozpoznawać emocje. Puzzle wykonane z grubej wytrzymałej tektury dzięki czemu nadają się już od pierwszego roku życia. Wiek 1+ Wyprodukowano we Włoszech
Układanka zawody to produkt, który wprowadzi dziecko w świat pracy zgodnie z metodą Montessori.W zestawie znajdziemy dwa kartonowe tła pokazujące miejsce pracy kucharza oraz budowniczego, oraz magnesy przedstawiające narzędzia pracy obu postaci. Zadaniem dziecka jest dopasowanie odpowiednich narzędzi do odpowiedniej osoby. Rekomendowany wiek: 3-6...
Kapitan Nauka - Bójka na czy-ta-nie Gra dla dzieci rozpoczynających przygodę z czytaniem, gra bazuje na metodzie nauki czytania poprzez sylabowanie. Karty do gry dzielą się na trzy poziomy trudności. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 6+ Ilość graczy: 2-4
Żaby czy kraby, gra na mnożenie Emocjonująca gra matematyczno-strategiczna ćwicząca mnożenie! Wykonując działania mnożenia w zakresie do 100 zapełniasz planszę żabkami lub krabami próbując ułożyć ciąg niczym w grze w kółko w krzyżyk! Strategiczne blokowanie pól przeciwnikowi popłaca! Od lat 8 do 99 Wydana przez Kapitan Nauka
Pucio, Przeciwieństwa Zestaw kart umieszczonym w poręcznym kartonowym pudełeczku: 10 par ilustrujących przeciwieństwa np. zdrowy/chory czy też zimno/ciepło. W sumie 20 obrazków. Wiek: 2+ Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Feluś i Gucio grają w literki - gra edukacyjna Gra edukacyjna wspierająca naukę czytania. Dzieci utrwalają znajomość liter korzystając z 14 przykładowych krzyżówek oraz tworząc własne! Kilka wariantów gry pozwala na grę na roznych stopniach zaawansowania. Wiek 6+ oraz starsze dzieciaki Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Gra Creativity Battle, dorysuj do wzoru Czy zwykłą cytrynę możemy za pomocą kilku dorysowanych elementów przerobić na ptaszka bądź piłkę baseballową? Kto stworzy najciekawszy rysunek? Gra dla 2 do 4 graczy, świetna do pobudzenia wyobraźni! Gra zawiera: 4 ołówki z gumką, 4 notesy oraz 47 kart z obrazkami. Wiek: 6+ Kraj produkcji: Hiszpania Producent: Londji
Gra obserwacyjna - Gdzie jest ser? Gra w której wygrywa najbardziej spostrzegawczy zawodnik. Rozkładamy przed sobą 80 żetonów. Ze stosu kart ze składnikami odwracamy tą która leży na wierzchu. Gracz który pierwszy znajdzie składnik z karty, wśród żetonów, zabiera go. Wygrywa ten który pierwszy zbierze 10 składników. Ilość graczy: od 2 do 6 Wiek: 3+ Kraj...
Gra Zakodowany kosmos- Kapitan Nauka Gra wprowadza dzieci w świat algorytmów bez użycia komputera. Gracze wcielają się w pilotów statków kosmicznych. Ich celem jest jak najszybsze dotarcie do ba przeciwników. Kto pierwszy ułoży trzy trasy - wygrywa. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Wydana przez Kapitan Nauka.
Gra logopedyczna Leśny Bal - Kapitan Nauka Żeby dotrzeć do celu gracze będą musieli wykonać wyzwania ruchowe lub językowe. W grze nie ma rywalizacji, wszyscy grają w jednej drużynie. Świetna zabawa wspierająca rozwój mowy oraz sprawność ruchową. Kolorowe ilustracje zachęca maluchy do wspólnej zabawy. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3 +
Gra edukacyjna - Co za emocje!- Kapitan Nauka Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać 10 podstawowych emocji. Będą starały okazywać je na różne sposoby: słowami, mimiką, dźwiękiem lub ruchem. Gra wspiera dzieci w rozwoju emocjonalnym. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3-9 lat
Pora na szalony wyścig w Krainie Czarów! Gracze wcielają się w jedną z bajkowych postaci, a ich zadaniem jest zdobycie jak największej ilości słodkich ciasteczek. Każdy z graczy posiada trzy karty, które umożliwiają przemieszczanie się po planszy (ale nie można użyć karty znajdującej się pośrodku!). Zwycięża osoba z największą ilością punktów. Wiek...
Zabawny alfabet - Lisciani PL87464 - Gry Dydaktyczna gra dla najmłodszych, która polega na dopasowaniu obrazków do pierwszej literki danej rzeczy lub kolory do ich nazwy (np. obrazek z jednorożcem do literki "J"). W ten sposób dziecko uczy się alfabetu w wesoły sposób. Zawartość:60 samokorygujących puzzli instrukcja z przewodnikiem dla rodzicaWiek:...
Gra - Co słychać na farmie? - Egmont Gra rodzinna, w której liczy się refleks i spostrzegawczość. Jeden z graczy odkrywa kartę z mieszkańcami farmy i rzuca kostką. Zadaniem wszystkich jest szybkie odnalezienie zwierzęcia, które występuje na karcie w takiej liczbie, ile pokazuje kostka. Punkt zdobywa osoba, która jako pierwsza znajdzie zwierzę i wyda jego...
Magnetyczna układanka Funny Robots, Roter Kafer Wszystkie elementy układanki zapakowano w grube kartonowe pudełeczko, które po otwarciu pełni zarazem funkcję niedużej tablicy magnetycznej. W zestawie znajdziesz: 25 dwustronnych kart/ilustracji według których ułożysz kolorowego robota oraz 67 magnetycznych elementów. Od lat 3 do 6 Wyprodukowano na Ukrainie
Czyje to plamy? Gra z rzepami, Roter Kafer Gra na rzepy, która pomaga w nauce zwierząt i ich kolorów, a także rozwija logiczne myślenie, pamięć, mowę i umiejętności merytoryczne. Idealna na czas podróży pociągiem, podczas pikniku czy deszczowej pogody. Zestaw zawiera:4 plansze 16 figurek 32 rzepyWiek: 3+ Wyprodukowano na Ukrainie
Gra, Na końcu języka junior, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Nie zwlekaj! Powiedz, co masz na końcu języka! W tej grze liczy się szybki czas reakcji. Jeśli na kartach 2 graczy pojawi się ten sam wzorek, trzeba jak najszybciej powiedzieć słowo, które kojarzy się nam z rysunkiem występującym na karcie rywala. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek: 5+...
Gra, Mrówki, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Znajdź jak najszybciej mrówkę w ogromnym stosie mrowiskowych kart! Karty mają różne kolory i liczby. Żeby wygrać, musisz wykazać się dobrym refleksem oraz uważać z liczeniem, ponieważ sytuacja podczas gry ciągle się zmienia! Gra Mrówki jest pełna emocji! Zawartość: 39 kart mrowiska, 35 kart mrówek, instrukcja....
Korek, Gra karciana, Lisciani PL89123 Gra karciana z prostymi zasadami dla całej rodziny! Celem gry jest zebranie całej zwierzęcej rodzinki składającej się z 4 kart. Gracze wymieniają się kolejno kartami, a jeśli komuś uda się zebrać wszystkie karty, musi krzyknąć "korek" i jako pierwszy dotknąć odpowiedniej karty. Zawartość: 55 kart Wiek: 3+...
Mały inwestor, gra, Kapitan Nauka Wymyśl najlepszy sposób na zarobienie pieniędzy, żeby uzbierać na wymarzone wakacje. Oszczędzaj, inwestuj, sprzedawaj i kombinuj, by wygrać! Zawartość:plansza 100 banknotów 30 kart przedsiębiorczości 12 kart inwestycji i pożyczek żetony pionki kostkaWiek: 7+ Wyprodukowano w Polsce
Gra plenerowa Mölkky, Tactic Popularna gra plenerowa Mölkky to świetny sposób na spędzanie czasu z rodziną lub znajomymi. Zasady gry są bardzo proste. Zawodnicy rzucają drewnianym zbijakiem w ponumerowane kręgle. Celem jest uzbieranie dokładnie 50 punktów. Trzeba uważać, ponieważ przekroczenie tej liczby skutkuje cofnięciem się do 25 punktów. Wiek: 6+...
Gra - Gdzie jesteś? - Egmont Gra, w której liczy się szybkość i spostrzegawczość! Kostka i karta wskażą graczom, co trzeba znaleźć, a osoba, która będzie szybsza od reszty, zdobywa punkt. Zawartość:12 kart kategorii24 dwustronne karty graczy (po 6 dla każdego gracza)1 kostkaWiek: 4+ Wyprodukowano w Polsce