1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Zestaw dzięki któremu samodzielnie stworzymy swoje własne kryształy. W środku znajdziemy: gips, formy, ałun, siarczan potasu. Wiek 8+ Wyprodukowano we Włoszech
Świetna gra towarzyska o bardzo prostych zasadach. Każdy z graczy losuje katre, nie dając poznać po sobie jakie emocje wzbudza hasło na karcie odczytuje je na głos. Pozostali gracze próbują odgadnąć jaki gracz ma do tego stosunek, obstawiając żetonami z odpowiednią minką. Wygrywa uczestnik, który najlepiej rozszyfruje pozostałych. Gra 12+ Wydano w Polsce
Zwierzaki postanowiły dołączyć do orkiestry i wybrały się do Bramy. Na swojej drodze spotkały zbójów, których postanowiły wystraszyć stając jeden na drugim. Gracze zbierają swoją gromadkę zwierzaków i próbują stworzyć z nich jak najwyższą wieżę, tak aby przerosła zbójów. Wiek 4+ Wyprodukowano w Polsce
Interaktywny, podświetlany globus, Globe Zoo Globus o średnicy 25cm zawierający mapę zwierząt oraz możliwość pracy z aplikacją, która pozwala na skanowanie danego obszaru oraz wyświetlanie animacji zwierząt. Globus wydany w wersji polskiej, aplikacja również posiada opcję wyboru języka polskiego. Wiek: 3+ Wyprodukowano w Rosji
Gra, Sylaby, Nauka Czytania Gra edukacyjna wspierająca naukę czytania. Propozycje gier o różnych poziomach trudności, pozwalające na utrwalanie sylab oraz ich szybką syntezę w słowa. Wiek 6+ oraz starsze dzieciaki Ilość graczy: 2-5 Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Gra, memory logopedyczne, Pucio Zabawa i nauka w jednym: pięknie wydane karty memory przedstawiające Pucia oraz jego rodzinę w trakcie wykonywania różnych czynności. Gra to zarazem ćwiczenie logopedyczne, tak, aby dzieci nauczyły się poprawnie wymawiać głoski. Wiek: 3+ Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Karty Eksperymentuj z Dzieckiem - Sierra Madre Jeśli chcesz wzbudzić w dziecku ciekawość świata i chęć do nauki to dobrą pomocą będzie pozycja Eksperymentuj z Dzieckiem. Zestaw zawiera 30 kart z niezwykłymi doświadczeniami dla dzieci. Eksperymenty są opisane w bardzo przystępny sposób. Wiek 4-9. Kraj - Polska
Dwuelementowe puzzle, Pucio, Czego brakuje Ulubieniec dzieci, Pucio, w nowej odsłonie! 20 puzzli, które należy połączyć w logiczne pary np Pucia na rowerze należy połączyć z obrazkiem przedstawiającym kask. Wiek: 2+ Wydane w Polsce przez Nasza Księgarnia
Manufaktura szminek - Lisciani 67145 Zestaw umożliwiający wykonanie wyjątkowych szminek! To ty wybierzesz kolor i zapach swoich pomadek. Zawartość:różany aromat brzoskwiniowy aromat czerwony barwnik pomarańczowy barwnik sztyfty na pomadki miseczka baza do pomadek szpatułka/łyżeczka pipeta pasteura kubeczek z miarką ilustrowany przewodnikWiek 8+...
Uczę się pokonywać zły humor Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności zarządzania stresem, radzić sobie z napadami złego humoru i dzielić się swoimi doświadczeniami poprzez zabawę. Zestaw zawiera 20 kolorowych kart oraz instrukcję. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Uczę się koncentracji - Karty 20 kolorowych kart z instrukcją, które w przyjemny sposób nauczy dziecka koncentracji. Wiele aktywności zostało opracowanych na podstawie założeń psychologii, by pomóc dziecku skupić uwagę. Wiek: 3+ Wyprodukowano we Włoszech
Lisciani - Świnka Peppa - Gra logiczna Gra logiczna polegająca na połączeniu ze sobą dwóch puzzli tak, aby kolory na ilustracjach do siebie pasowały. Zestaw zawiera 24 elementy, czyli 12 par. Ucz się i baw razem ze Świnką Peppą! Wiek 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Cortex w wersji dla dzieci od lat 8. Gra przewidziana jest od 2 do 6 graczy i polega na rywalizowaniu ze sobą. Należy szybko zgadywać odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymuje się części układanki (mózgu), a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części zostanie...
Niesamowita gra rodzinna Założysz się? w wersji podróżnej! Możesz zabrać ją ze sobą, gdzie tylko chcesz! W grze wykonujesz różne zadania, podczas gdy pozostali uczestnicy obstawiają, czy uda Ci się to zrobić, czy nie. Zawartość: 88 kart zadań (44 zręcznościowe, 44 umysłowe), 12 kart TAK/NIE, bloczek z jednorazowymi planszami, notatnik, klepsydra. Wiek:...
Gra planszowa - Pędzące jeże - EgmontCelem gry jest doprowadzenie swojego jeża do przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których jeżyki przemieszczane są po trasie wyścigu. Trzeba jednak uważać podczas wybierania, ponieważ na koniec gry tylko dzięki kartom w odpowiednim kolorze zdobędziesz punkty.Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Kooperacyjna gra, w której gracze wcielają się w rolę kucharza w knajpie dla potworów. Przygotuj ich zamówienia, bo inaczej sam staniesz się posiłkiem! Tempo gry jest bardzo szybkie, ale mimo presji czasu, jest przy niej dużo śmiechu. Gracze mogą dyskutować i razem kombinować tak, aby jeden z nich mógł zagrać w swojej turze odpowiednią kombinację dań....
Park dinozaurów - Egmont O nie! Dinozaury rozbiegły się po parku, a w radiu zapowiedziano deszcz meteorytów! Celem gry jest pomoc dinozaurom w powrocie do ich wybiegów. Trzeba się jednak spieszyć, uważać na tyranozaury, a po drodze znaleźć pasujące do siebie obrazki. W tej grze nie ma rywalizacji, gracze łączą razem swoje siły, mając przy tym mnóstwo...
Wyprawa do babci - Egmont Kto by pomyślał, że zwykły spacer do babci zmieni się w pełną przygód podróż? Celem gry jest dotarcie do domku babci, ale po drodze gracze muszą pokonać wiele przeszkód. Niesamowita gra kooperacyjna, w której wszystkie decyzje podejmowane są wspólnie. Mile widziana kreatywność i nawet najdziwniejsze pomysły obejścia przeszkód!...
Mali detektywi - Egmont Gra kooperacyjna pełna detektywistycznych wyzwań i niesamowitej zabawy! Celem gry jest znalezienie wszystkich ukrytych przedmiotów, a wszystko dzieje się pod presją czasu, co tylko motywuje do działania. Trzeba znaleźć pasujące do siebie pary przedmiotów i odgadnąć, jakie rzeczy ukryte są w magicznej skrzyni. Wiek: 3+ Wyprodukowano...
Rummy - Gra podróżna - Tactic Gra Rummy w poręcznej, podróżnej odsłonie!Gracze tworzą kombinacje kostek, dopasowując je do układu na stole. Wygrywa osoba, która jako pierwsza wyłoży wszystkie swoje kostki.Wiek: 10+ Wyprodukowano w Finlandii
Pan tu nie stał! - Egmont Gra, w której przeniesiesz się do czasów PRL-u. Walcz o najlepsze miejsce w kolejce, obserwuj, co pojawia się na sklepowych półkach i zdobądź jak największą ilość towarów! Musisz jednak uważać i nie dać się wypchnąć z kolejki! Zawartość pudełka:105 kart kolejkowiczów 36 towarów 4 sklepy 5 kart pomocy instrukcjaWiek: 10+...
Bang! - Gra Bard Czy jesteś gotowy przenieść się do świata Dzikiego Zachodu i wyeliminować swoich przeciwników? Każdy z graczy wciela się w wylosowaną rolę, która jest tajna. Czy uda wam się odgadnąć, kto jest szeryfem, bandytą i regeneratem? Kto chce uratować stróża prawa, a kto go zabić? Emocjonująca gra karciana z prostymi zasadami i szybkimi...
Gra planszowa - Catan Gracze zostają pierwszymi osadnikami na wyspie Catan. Pojawiają się pierwsze osady, drogi i handel, jednak po czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca i rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora obmyślić dobrą strategię i liczyć na troszkę szczęścia, by zapewnić sobie dostateczny i zrównoważony dopływ zasobów. Wiek 10+...
Gra - Raz, dwa trzy... Wilk patrzy - Wydawnictwo Granna Zwierzątka bawiły się na polanie, ale zrobiło się ciemno i muszą wrócić do domu. Przeszkodę stanowi wilk, który zrobił sobie drzemkę na samym środku drogi. Pomóż im bezpiecznie wrócić do domu i pozostać niezauważonym przez wilka! Rzuć kostką. Jeśli wypadnie liczba, możesz ruszać, ale jeśli oczka......