1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Gra dla dzieci kółko i krzyżyk, Lew i Tygrys - Londji Klasyczna gra kółko i krzyżyk w urozmaiconej wersji. Żetony ze zwierzakami sprawiają że jest ciekawsza dla dziecka. Zwierzaki wykonane są z drewna, plansza do gry jest tekturowa. Wiek: 3+
Jojo drewniane - Lisek - Londji Tradycyjna zabawka zręcznościowa. Pięknie wykonane drewniane jojo z motywem liska. Lisek nadrukowany jest na zewnętrznej stronie tej ponadczasowej zabawki. Rekomendowany wiek: 4+ Wyprodukowano w Barcelonie
Gra memory, Dinozaury, Kapitan Nauka Popularna gra memory czyli zabawa polegająca na zapamiętywaniu położenia kart i odnajdywaniu par tych samych obrazków. W zestawie 24 karty z dinozaurami (czyli 12 par). wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Gra memory, Ocean, Kapitan Nauka 24 karty z obrazkami stworzeń zamieszkujących ocean. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym nas świecie! wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Haba, gra Wio Koniku, wersja polska Koniki spędziły dziś wspaniały dzień na wybiegu, teraz trzeba zaprowadzić je do stajni. czy uda Ci się jako pierwszemu umieścić konika w boksie a po drodze zebrać potrzebne przedmioty takie jak marchew czy worek owsa? Świetna gra strategiczna dla miłośników koni! Wersja polska Wiek: 3-12lat Wyprodukowano w Niemczech
Gra obserwacyjna - Gdzie jest ser? Gra w której wygrywa najbardziej spostrzegawczy zawodnik. Rozkładamy przed sobą 80 żetonów. Ze stosu kart ze składnikami odwracamy tą która leży na wierzchu. Gracz który pierwszy znajdzie składnik z karty, wśród żetonów, zabiera go. Wygrywa ten który pierwszy zbierze 10 składników. Ilość graczy: od 2 do 6 Wiek: 3+ Kraj...
Larsen, puzzle edukacyjne, Flagi Układanka puzzlowa polegająca na dopasowaniu obrazka z flagą do odpowiedniej nazwy państwa. Puzzle w języku polskim. Każdy puzzel pasuje tylko w swoim miejscu (możliwość samo sprawdzenia się). Gruba tektura, ładne ilustracje. Wyprodukowano w Norwegii.
Larsen, puzzle edukacyjne, Układ Słoneczny Puzzle w ramce przedstawiające Układ Słoneczny - 70 elementów. Na puzzlach znajdziemy najważniejsze informacje o każdej z planet. Każdy puzel pasuje tylko w swoim miejscu (możliwość samo sprawdzenia się). Gruba tektura, ładne ilustracje. Wyprodukowano w Norwegii
Pierwsza gra dla maluszków od 2 roku życia. Maluch uczy się nazw zwierząt oraz dźwięków które wydają. Gra pozwala rozwinąć refleks i spostrzegawczość. Losujemy żeton ze zwierzakiem i wydajemy dźwięk zwierzęcia które wylosowaliśmy. Reszta graczy odgaduje jakie to zwierzę. Wygrywa gracz który odgadnie jak najwięcej zwierzaków. Wiek 2+
Memory w nowej odsłonie. W zestawie znajdziemy 24 duże, tekturowe elementy z potworkami, 12 metryczek, duży plakat oraz 12 płytek domina. Zabawne potworki zachęcą malucha do wspólnej zabawy. Wiek 2+
Gra w formie quizu w której gracze mogą sprawdzić swoją wiedzę o markach znanych na całym świecie. Na każdej z kart znajduje się zdjęcie znanej marki, pytania oraz ciekawostki o niej. Wygrywa gracz który wykaże się największą wiedzą. Wiek 12+ Wyprodukowano w Finlandii
Larsen, puzzle edukacyjne, Mapa fizyczna Polski Puzzle w ramce z mapą fizyczną Polski. Świetna pomoc przy nauce geografii. Puzzle w języku polskim. Każdy puzel pasuje tylko w swoim miejscu (możliwość samo sprawdzenia się). Gruba tektura, ładne ilustracje. Wyprodukowano w Norwegii.
Edukacyjna gra dla najmłodszych, która zawiera 6 dużych dwuelementowych układanek przedstawiających środki transportu i zawody. Materiał puzzli jest bezpieczny i nietoksyczny, dziecko bez zagrożenia może go wkładać do buzi. Puzzle rozwijają zdolności manualne dziecka, umiejętności logicznego myślenia i zmysł obserwacji. Dla dzieci w wieku 2+ Wykonano we...
Uczę się pokonywać strach Zestaw składający się z 20 kolorowych kart oraz instrukcji, który pomoże najmłodszym w przezwyciężeniu strachu. Karty prezentują rady i różne czynności za pomocą których rodzic pomaga dziecku nauczyć się jak się zachowywać w problematycznych sytuacjach. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Czytam, piszę i bawię się: zwierzęta Gra edukacyjna polegająca na łączeniu ze sobą 3 puzzli: literki, zwierzątka i nazwy zwierzątka. Za pomocą zmywalnego pisaka dziecko ćwiczy pisanie poprzez łączenie przerywanych linii tworzących wyraz. Zawartość:24 karty z literami 24 karty z rzeczami 24 karty z wyrazami Zmywalny pisak Zmywacz InstrukcjaWiek: 3-6...
Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe Łącznie 100 różnych zadań rozwijających umiejętność czytania prostych i trudniejszych wyrazów. Rozwiązuj rebusy, zagadki logiczne, wykreślanki i plątaninki oraz ćwicz przy tym swoją koncentrację i spostrzegawczość. W zestawie:książka karty flamaster suchościeralny Wiek: 5-8 lat Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan...
Gra Złodziej kart - Lisciani Zabawna i mająca proste zasady gra karciana. Każdy z graczy rozpoczyna zabawę mając 5 kat. W swojej turze musi dołożyć kartę, która pasuje kolorem lub symbolem. Podczas gry pojawiają się również karty z dodatkowymi umiejętnościami, a celem jest zdobycie jak największej ilości kart. Można posuwać się nawet do... kradzieży!...
Quercetti 5462 - Małe litery magnetyczne Kolorowe, magnetyczne literki można przyczepić do tablicy magnetycznej Quercetti lub innej powierzchni magnetycznej np. do lodówki. W zestawie znajduje się 48 elementów. Wiek: 4+ Wyprodukowano we Włoszech
Puzzle 4 pory roku - Puzzlika Zestaw puzzli składający się z 17 elementów rozwija wyobraźnię, logikę i zdolności motoryczne dziecka. Po ułożeniu widzimy na obrazku cztery pory roku i to, w jaki sposób zwierzątka spędzają wtedy czas. Cyferki od 1 do 12 pokazują, w jakich miesiącach trwa dana pora roku. Wiek: 2+ Wyprodukowano na Ukrainie
Magnetyczna układanka Funny Robots, Roter Kafer Wszystkie elementy układanki zapakowano w grube kartonowe pudełeczko, które po otwarciu pełni zarazem funkcję niedużej tablicy magnetycznej. W zestawie znajdziesz: 25 dwustronnych kart/ilustracji według których ułożysz kolorowego robota oraz 67 magnetycznych elementów. Od lat 3 do 6 Wyprodukowano na Ukrainie
Czyje to plamy? Gra z rzepami, Roter Kafer Gra na rzepy, która pomaga w nauce zwierząt i ich kolorów, a także rozwija logiczne myślenie, pamięć, mowę i umiejętności merytoryczne. Idealna na czas podróży pociągiem, podczas pikniku czy deszczowej pogody. Zestaw zawiera:4 plansze 16 figurek 32 rzepyWiek: 3+ Wyprodukowano na Ukrainie
Pucio, Historyjki obrazkowe, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Zabawa edukacyjna z ulubieńcem dzieci - Puciem. W zestawie znajduje się 36 obrazków, z których można stworzyć 12 historyjek. To zabawa i nauka w jednym! Dzięki zabawie dziecko rozwija mowę, poznaje różne sytuacje, emocje, a także problemy, które uczy się rozwiązywać. Wiek: 2+ Wydane w Polsce przez...
Gra, Na końcu języka junior, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Nie zwlekaj! Powiedz, co masz na końcu języka! W tej grze liczy się szybki czas reakcji. Jeśli na kartach 2 graczy pojawi się ten sam wzorek, trzeba jak najszybciej powiedzieć słowo, które kojarzy się nam z rysunkiem występującym na karcie rywala. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek: 5+...
Puzzle, Aż do księżyca, Londji Zwierzątka chcą dotknąć księżyca i mają przygotowany plan, w jaki sposób to zrobić! Puzzle wykonane są z wytrzymałego, utwardzanego kartonu i są zapakowane w piękne, firmowe pudełko. Doskonale sprawdzą się jako prezent. Ilość elementów: 24 Wiek: 3+ Wykonano w Barcelonie