1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Manufaktura szminek - Lisciani 67145 Zestaw umożliwiający wykonanie wyjątkowych szminek! To ty wybierzesz kolor i zapach swoich pomadek. Zawartość: różany aromat brzoskwiniowy aromat czerwony barwnik pomarańczowy barwnik sztyfty na pomadki miseczka baza do pomadek szpatułka/łyżeczka pipeta pasteura kubeczek z miarką ilustrowany przewodnik Wiek 8+...
Uczę się pokonywać strach Zestaw składający się z 20 kolorowych kart oraz instrukcji, który pomoże najmłodszym w przezwyciężeniu strachu. Karty prezentują rady i różne czynności za pomocą których rodzic pomaga dziecku nauczyć się jak się zachowywać w problematycznych sytuacjach. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Uczę się koncentracji - Karty 20 kolorowych kart z instrukcją, które w przyjemny sposób nauczy dziecka koncentracji. Wiele aktywności zostało opracowanych na podstawie założeń psychologii, by pomóc dziecku skupić uwagę. Wiek: 3+ Wyprodukowano we Włoszech
Kooperacyjna gra, w której gracze wcielają się w rolę kucharza w knajpie dla potworów. Przygotuj ich zamówienia, bo inaczej sam staniesz się posiłkiem! Tempo gry jest bardzo szybkie, ale mimo presji czasu, jest przy niej dużo śmiechu. Gracze mogą dyskutować i razem kombinować tak, aby jeden z nich mógł zagrać w swojej turze odpowiednią kombinację dań....
Bang! - Gra Bard Czy jesteś gotowy przenieść się do świata Dzikiego Zachodu i wyeliminować swoich przeciwników? Każdy z graczy wciela się w wylosowaną rolę, która jest tajna. Czy uda wam się odgadnąć, kto jest szeryfem, bandytą i regeneratem? Kto chce uratować stróża prawa, a kto go zabić? Emocjonująca gra karciana z prostymi zasadami i szybkimi...
Gra Abalone Classic (edycja polska) - Wydawnictwo Rebel Celem gry jest wypchnięcie sześciu kulek przeciwnika poza planszę. Jeśli to zrobisz - wygrywasz! Zasady przesuwania kulek są bardzo proste, ale trzeba przy tym myśleć strategicznie, obserwować planszę, planować i atakować! Wiek: 7+
Gra planszowa - Catan Gracze zostają pierwszymi osadnikami na wyspie Catan. Pojawiają się pierwsze osady, drogi i handel, jednak po czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca i rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora obmyślić dobrą strategię i liczyć na troszkę szczęścia, by zapewnić sobie dostateczny i zrównoważony dopływ zasobów. Wiek 10+...
5 sekund - Trefl Wymień 3 słynnych Janów. Wymień 3 typy katastrof naturalnych. Czy uda Ci się zrobić to w 5 sekund? Jeśli tak, przesuwasz swój pionek, a jak nie - pytanie przechodzi do kolejnego gracza. Wygrywa ten, kto pierwszy dojdzie do mety. Gra, w której musisz szybko myśleć i szybko odpowiadać! Czas tutaj nie jest twoim sprzymierzeńcem. Wiek: 8+...
5 sekund: Junior - Trefl Wymień 3 powody do śmiechu. Wymień 3 stolice. Czy uda Ci się zrobić to w 5 sekund? Odpowiadaj poprawnie na pytania, by jako pierwszy dojść do mety! Karty są dwustronne: żółty kolor - pytania dla młodszych dzieci, czerwony - dla starszych, a jeśli pytanie sprawia Ci kłopot możesz użyć karty "Zmiany" lub "Czasu". Wiek: 6+...
Quercetti 5462 - Małe litery magnetyczne Kolorowe, magnetyczne literki można przyczepić do tablicy magnetycznej Quercetti lub innej powierzchni magnetycznej np. do lodówki. W zestawie znajduje się 48 elementów. Wiek: 4+ Wyprodukowano we Włoszech
Quercetti 86502 - Migoga Junior - PlayBio Tor kulkowy wyprodukowany z kompozytu biologicznego. Podczas budowy dziecko rozwija logiczne myślenie, kreatywność i zdolności manualne. Zestaw składa się z 22 elementów. Wiek: 1½-5 Wyprodukowano we Włoszech
Puzzle 4 pory roku - Puzzlika Zestaw puzzli składający się z 17 elementów rozwija wyobraźnię, logikę i zdolności motoryczne dziecka. Po ułożeniu widzimy na obrazku cztery pory roku i to, w jaki sposób zwierzątka spędzają wtedy czas. Cyferki od 1 do 12 pokazują, w jakich miesiącach trwa dana pora roku. Wiek: 2+ Wyprodukowano na Ukrainie
Magnetyczna układanka Funny Robots, Roter Kafer Wszystkie elementy układanki zapakowano w grube kartonowe pudełeczko, które po otwarciu pełni zarazem funkcję niedużej tablicy magnetycznej. W zestawie znajdziesz: 25 dwustronnych kart/ilustracji według których ułożysz kolorowego robota oraz 67 magnetycznych elementów. Od lat 3 do 6 Wyprodukowano na Ukrainie
Czyje to plamy? Gra z rzepami, Roter Kafer Gra na rzepy, która pomaga w nauce zwierząt i ich kolorów, a także rozwija logiczne myślenie, pamięć, mowę i umiejętności merytoryczne. Idealna na czas podróży pociągiem, podczas pikniku czy deszczowej pogody. Zestaw zawiera:4 plansze 16 figurek 32 rzepyWiek: 3+ Wyprodukowano na Ukrainie
Mega boom, Gra edukacyjna, Roter Kafer Zabawna gra z prostymi zasadami dla całej rodziny! Zacznijcie od zbudowania wieży. Następnie każdy z graczy po kolei rzuca kostką i wyjmuje cylinder trafionego koloru tak, by nie zawalić budowli. Osoba, której się to nie uda, przegrywa! Dwie kolejne wersje gry w instrukcji. Wiek: 5+ Wyprodukowano w Ukrainie
Magnetyczna układanka, Dinozaury, Apli Kids Magnetyczna układanka idealna dla każdego miłośnika dinozaurów! Zapakowana w trwałe, kartonowe i kolorowe pudełko. W zestawie znajduje się plansza o wymiarach 28 x 18 cm i 52 magnesy przedstawiające dinozaury, ich nazwy i wiele roślin. Zabawka, która ćwiczy małą motorykę, wyobraźnię przestrzenną oraz sprzyja...
Pucio. Plan dnia, Zabawa edukacyjna Zaplanujmy cały dzień razem z Puciem! Co zrobisz rano po zjedzeniu śniadania i umyciu ząbków? Wybierz odpowiedni magnes i przeczep go do tablicy! Zestaw zawiera: tablicę, 7 magnesów z dniami tygodnia, 4 magnesy z porą dnia i aż 48 magnesów z codziennymi czynnościami. Wiek: 2+ Wydane w Polsce przez Wydawnictwo Nasza...
Mój dzień, Montessori zabawa edukacyjna, Lisciani PL80137 Edukacyjna zabawa opracowana na podstawie metody Montessori, z którą dziecko nauczy się:tworzyć własny harmonogram dnia rozwijać rozumienie pojęć dotyczących czasu odczytywać godziny z zegarka analogowego i cyfrowego oswoić konieczność wykonywania codziennych czynnościWiek: 5+ Wyprodukowano we...
Owady, Mały geniusz, Lisciani PL97371 Odkryj fascynujący świat owadów! W zestawie są przedmioty, które przydadzą się do wykonania ponad 50 eksperymentów. Zawartość:lupa pęseta siatka na owady karty z eksperymentami ilustrowana instrukcjaWiek: 8+ Wyprodukowano we Włoszech
Wirus! Gra karciana, Wydawnictwo Muduko Wirus to świetna imprezowa gra z prostymi zasadami, w której budujemy ludzkie ciało, broniąc je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez przeciwników. Wygrywa gracz, który jako pierwszy skompletuje cztery zdrowe organy. Uważaj i nie daj się zarazić! Wiek: 8+ Wyprodukowano w Polsce
Sylaby w dominie, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Dra dydaktyczna polegająca na dopasowaniu do siebie odpowiednich sylab w taki sposób, żeby utworzyły wyraz (np. ka + wa = kawa). Zawartość opakowania:56 kostek domina, klepsydra, worek foliowy, 2 tablice wyrazów, 16 żetonów, instrukcja.Wiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Czy wiesz jaki to zwierz?, Gra edukacyjna, Alexander Gra, w której liczy się spostrzegawczość i refleks. Wygrywa gracz, który jak najszybciej odnajdzie odpowiedni obrazek z fragmentem zwierzątka przedstawionego na polu spośród 96 obrazków leżących na stole. Zawartość opakowania:96 tabliczek z obrazkami pionek plansza kostka 60 żetonów instrukcjaWiek:...
Słowny ekspres, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Zadaniem graczy jest ułożenie słowa z kart liter, które mają przed sobą. Osoba, która jako pierwsza utworzy słówko, uderza w dzwonek i zdobywa punkt. Podczas gry uczestniczy ćwiczą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie oraz poprawną pisownię. Zawartość opakowania:55 kart liter dzwonek instrukcja...
3 słowa, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Poruszaj się pionkiem po planszy i zbieraj jak najwięcej żetonów. Celem gry jest ułożenie 3 słów: trzyliterowego, czteroliterowego i pięcioliterowego. Gracz, który najszybciej ułoży słówka - wygrywa. Zawartość opakowania:117 żetonów z literkami plansza kostka do gry 4 pionki instrukcjaWiek: 5+...