1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Gra Abalone Classic (edycja polska) - Wydawnictwo Rebel Celem gry jest wypchnięcie sześciu kulek przeciwnika poza planszę. Jeśli to zrobisz - wygrywasz! Zasady przesuwania kulek są bardzo proste, ale trzeba przy tym myśleć strategicznie, obserwować planszę, planować i atakować! Wiek: 7+
Gra - Gnaj, robaczku! - Wydawnictwo Rebel Pora rozpocząć robaczkowy wyścig! Gracze wsuwają głowy dżdżownic do odpowiednich szczelin, a następnie każdy po kolei rzuca kostką. Kolor na kości = kolor fragmentu dżdżownicy, którą gracz wsuwa do szczeliny (kolory mają różną długość). Zwycięża gracz, którego robaczek jako pierwszy wynurzy się z ziemi. Wiek: 4+...
Gra planszowa - Catan Gracze zostają pierwszymi osadnikami na wyspie Catan. Pojawiają się pierwsze osady, drogi i handel, jednak po czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca i rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora obmyślić dobrą strategię i liczyć na troszkę szczęścia, by zapewnić sobie dostateczny i zrównoważony dopływ zasobów. Wiek 10+...
Gra - Raz, dwa trzy... Wilk patrzy - Wydawnictwo Granna Zwierzątka bawiły się na polanie, ale zrobiło się ciemno i muszą wrócić do domu. Przeszkodę stanowi wilk, który zrobił sobie drzemkę na samym środku drogi. Pomóż im bezpiecznie wrócić do domu i pozostać niezauważonym przez wilka! Rzuć kostką. Jeśli wypadnie liczba, możesz ruszać, ale jeśli oczka......
5 sekund - Trefl Wymień 3 słynnych Janów. Wymień 3 typy katastrof naturalnych. Czy uda Ci się zrobić to w 5 sekund? Jeśli tak, przesuwasz swój pionek, a jak nie - pytanie przechodzi do kolejnego gracza. Wygrywa ten, kto pierwszy dojdzie do mety. Gra, w której musisz szybko myśleć i szybko odpowiadać! Czas tutaj nie jest twoim sprzymierzeńcem. Wiek: 8+...
5 sekund: Junior - Trefl Wymień 3 powody do śmiechu. Wymień 3 stolice. Czy uda Ci się zrobić to w 5 sekund? Odpowiadaj poprawnie na pytania, by jako pierwszy dojść do mety! Karty są dwustronne: żółty kolor - pytania dla młodszych dzieci, czerwony - dla starszych, a jeśli pytanie sprawia Ci kłopot możesz użyć karty "Zmiany" lub "Czasu". Wiek: 6+...
Quercetti 00954 - Mozaika FantaColor large - Domek Zestaw mozaika FantaColor polega na wkładaniu niełamliwych, kolorowych kołeczków o kwadratowych główkach w perforowaną tablicę. To zabawna, kreatywna i edukacyjna aktywność, która zachęca do rozpoznawania kolorów i rozwija umiejętności manualnych dziecka. Wiek: 4+ Wyprodukowano we Włoszech
Quercetti 5462 - Małe litery magnetyczne Kolorowe, magnetyczne literki można przyczepić do tablicy magnetycznej Quercetti lub innej powierzchni magnetycznej np. do lodówki. W zestawie znajduje się 48 elementów. Wiek: 4+ Wyprodukowano we Włoszech
Mega boom, Gra edukacyjna, Roter Kafer Zabawna gra z prostymi zasadami dla całej rodziny! Zacznijcie od zbudowania wieży. Następnie każdy z graczy po kolei rzuca kostką i wyjmuje cylinder trafionego koloru tak, by nie zawalić budowli. Osoba, której się to nie uda, przegrywa! Dwie kolejne wersje gry w instrukcji. Wiek: 5+ Wyprodukowano w Ukrainie
Feluś i Gucio grają w historyjki, Gra edukacyjna, Nasza Księgarnia Gra, w której tworzymy historyjki na podstawie wybieranych losowo kafelków lub takich, które sami dobierzemy. Dziecko podczas zabawy ćwiczy mowę, komunikowanie się, wyrażanie emocji i rozumienie związków przyczynowo-skutkowych. Zawartość zestawu:25 kafelków postaci 25 kafelków miejsc 34...
Pucio. Plan dnia, Zabawa edukacyjna Zaplanujmy cały dzień razem z Puciem! Co zrobisz rano po zjedzeniu śniadania i umyciu ząbków? Wybierz odpowiedni magnes i przeczep go do tablicy! Zestaw zawiera: tablicę, 7 magnesów z dniami tygodnia, 4 magnesy z porą dnia i aż 48 magnesów z codziennymi czynnościami. Wiek: 2+ Wydane w Polsce przez Wydawnictwo Nasza...
Elektryczność, Mały geniusz, Lisciani PL97524 Ponad 50 eksperymentów naukowych, dzięki którym odkryjesz tajemnice elektryczności! Zawartość:baloniki słomki kalka zestaw z lampką do samodzielnego wykonania patyczek do baniek mydlanych piłeczka ze styropianu kabelki z zaciskami krokodylkowymi karty z eksperymentami ilustrowany przewodnikWiek: 8+...
Owady, Mały geniusz, Lisciani PL97371 Odkryj fascynujący świat owadów! W zestawie są przedmioty, które przydadzą się do wykonania ponad 50 eksperymentów. Zawartość:lupa pęseta siatka na owady karty z eksperymentami ilustrowana instrukcjaWiek: 8+ Wyprodukowano we Włoszech
Kameleon, Gra karciana, Lisciani PL85767 W grze Kameleon każdy z graczy rozpoczyna rozgrywkę mając 5 kart. Podczas swojej kolejki wykłada karty z ilustracjami uroczych zwierząt, które pasują kolorem lub cyfrą. Celem gry jest wyłożenie wszystkich kart, zanim zrobią to pozostali gracze. Dodatkowych emocji dodają karty umiejętności! Zawartość: 55 kart Wiek:...
Wirus! Gra karciana, Wydawnictwo Muduko Wirus to świetna imprezowa gra z prostymi zasadami, w której budujemy ludzkie ciało, broniąc je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez przeciwników. Wygrywa gracz, który jako pierwszy skompletuje cztery zdrowe organy. Uważaj i nie daj się zarazić! Wiek: 8+ Wyprodukowano w Polsce
Sylaby w dominie, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Dra dydaktyczna polegająca na dopasowaniu do siebie odpowiednich sylab w taki sposób, żeby utworzyły wyraz (np. ka + wa = kawa). Zawartość opakowania:56 kostek domina, klepsydra, worek foliowy, 2 tablice wyrazów, 16 żetonów, instrukcja.Wiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Słowny ekspres, Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Zadaniem graczy jest ułożenie słowa z kart liter, które mają przed sobą. Osoba, która jako pierwsza utworzy słówko, uderza w dzwonek i zdobywa punkt. Podczas gry uczestniczy ćwiczą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie oraz poprawną pisownię. Zawartość opakowania:55 kart liter dzwonek instrukcja...
Wzory, kolory, memory. Maxi. Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Emocjonująca gra ćwicząca pamięć, koncentrację, spostrzegawczość oraz zręczność. Możliwe 2 warianty gry. Zawartość opakowania:48 żetonów 55 kart wzorów 4 linki 4 podkłady instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Puzzle, Aż do księżyca, Londji Zwierzątka chcą dotknąć księżyca i mają przygotowany plan, w jaki sposób to zrobić! Puzzle wykonane są z wytrzymałego, utwardzanego kartonu i są zapakowane w piękne, firmowe pudełko. Doskonale sprawdzą się jako prezent. Ilość elementów: 24 Wiek: 3+ Wykonano w Barcelonie
Zgadywanka. Gra edukacyjna dla dzieci, Alexander Gra logopedyczna, w której dzieci poprzez zabawę uczą się poprawnej wymowy głosek: s, z, c, dz. Zawartość opakowania:6 cylindrów 30 elementów z głoską "s" 30 elementów z głoską "c" 24 elementy z głoską "z" 12 elementów z głoską "d" kolorowa kostka instrukcja lista wykorzystanych wyrazówWiek: 4+...
Co do czego? Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci, Alexander 8 gier i zabaw, które ćwiczą pamięć, kojarzenie, koncentrację i spostrzegawczość. Zawartość opakowania:36 puzzli (4 zestawy) plansza pionek kostka 40 żetonów instrukcjaWiek: 5+ Wyprodukowano w Polsce
Gra w zegar, Która to godzina? Kapitan Nauka Gra zawiera kolorowe obrazki przedstawiające dzieci w różnych sytuacjach. Zadaniem dziecka jest odczytanie godziny na zegarze i połączenie go z odpowiednią scenką. Podczas gry dziecko uczy się odczytywać godziny na zegarze tarczowym oraz elektronicznym, określać pory dnia i opowiadać, co robimy w jakiej...
Przeszywanka łąka, Bajo 34320, puzzle łąka Zabawka edukacyjna rozwijająca zdolności manualne oraz kreatywność. Podczas zabawy dziecko ćwiczy również precyzje i cierpliwość. Poprzez przewlekanie sznureczków przez dziurki, możemy stworzyć łąkę pełną pięknych, kolorowych kwiatków. Wiek: 3+ Wyprodukowano w Polsce
Puzzle Pienińskie, 200 dużych elementów Zestaw malowniczych puzzli pozwalający na ułożenie obrazka o wymiarach 60 x 40 cm, składający się z 200 elementów. Na obrazku znajdziemy charakterystyczne miejsca w Pieninach, jak np. Trzy Korony, Wąwóz Homole czy Pieniński Przełom Dunajca. Wszystko przedstawione w kolorowy i humorystyczny sposób. Wiek: 6+...