1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Ostatnio przeglądane
Foliowy Balon Batman & Joker...
Clementoni 50711 - Odkrywanie...
Filtruj
Ładowanie...
Gra kooperacyjna, Uratuj Kotka Gra polegająca na współpracy: pomóżcie strażakowi w ugaszeniu pożaru i uratujcie kotka! W zestawie: 2 drewniane figurki, plansza domek, 9 płomieni, kostka oraz 12 żetonów Ilość graczy: od 2 do 8 Wiek: 4 do 8 Kraj produkcji: Hiszpania Producent: Londji
Gra Haba, Błyszczący Skarb W lodowej kolumnie zamrożone są błyszczące kamienie - aby je zdobyć gracze muszą usunąć, jedne po drugim, lodowe pierścienie i roztopić kolumnę. Uwaga: zdobuwać należy tylko wybrane kamienie! Gra w polskiej wersji językowej. Dla dzieci od lat 5Wyprodukowano w Niemczech
Gra Egmont, Łap za słówka Świetna gra rodzinna o bardzo prostych zasadach. Uczestnicy gry w ograniczonym czasie zapisują wyrazy rozpoczynające się na wylosowaną wcześniej literę oraz w tematyce która została określona rzutem. Im więcej unikalnych słów tym więcej punktów! Sprawdzi się również na imprezie, można grać parami! Od la 10 do 110! Wydano w Polsce
Gra - Jaś i Małgosia - Wydawnictwo Granna Gracze mają za zadanie wspólnymi siłami zabrać jak najwięcej łakoci z piernikowej chatki. Niestety w chatki strzeże zła Baba jaga, która chce złapać naszych bohaterów. Celem gry jest zebrać 5 kafelków ze słodyczami i nie dać się złapać. W zestawie piękna chatka 3D! Wiek 6+ Wyprodukowano w Polsce.
Gra - Złota Rybka - Wydawnictwo Granna Każdy z graczy rzuca kostką, przesuwa się na planszy odpowiednią ilość oczek i losuje kafelek. Jeżeli na wylosowanym kafelku znajduje się złota rybka, spełnia ono jedno z życzeń. Żetony z życzeniami gracze losują wcześniej i trzymają do końca rozgrywki. Wygrywa gracz którego rybka spełni wszystkie życzenia. Wiek 4+...
Wesoła gra z gromadką stworków. W zestawie znajdziemy karty z wizerunkiem śmiesznych potworków. Gdy potworek pojawia się pierwszy raz na stole gracze wymyślają mu specjalną nazwę. Punkt zdobywa gracz który najszybciej przypomni sobie jego imię, gdy karta ponownie zostanie odkryta. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz rozwija kreatywność. Wiek 5+
Memory w nowej odsłonie! Kooperacyjna gra w której maluchy pomogą Kopciuszkowi wybrać się na bal. Razem odszukują w zakrytych kafelkach przedmioty potrzebne Kopciuszkowi. Muszą zdążyć na czas, z każdym rzutem kostki zegar przesuwa się o godzinę! W zestawie piękny tekturowy zegar 3D. Wiek 4+
Pierwsza gra dla maluszków od 2 roku życia. Maluch uczy się nazw zwierząt oraz dźwięków które wydają. Gra pozwala rozwinąć refleks i spostrzegawczość. Losujemy żeton ze zwierzakiem i wydajemy dźwięk zwierzęcia które wylosowaliśmy. Reszta graczy odgaduje jakie to zwierzę. Wygrywa gracz który odgadnie jak najwięcej zwierzaków. Wiek 2+
Memory w nowej odsłonie. W zestawie znajdziemy 24 duże, tekturowe elementy z potworkami, 12 metryczek, duży plakat oraz 12 płytek domina. Zabawne potworki zachęcą malucha do wspólnej zabawy. Wiek 2+
Celem gry jest umieszczenie poszczególnych żetonów z przedmiotami w odpowiedni miejscu na planszy. W zestawie znajdziemy 4 kartonowe plansze z ilustracjami pomieszczeń oraz 16 żetonów z przedmiotami. Wiek 2+
Świetna gra towarzyska o bardzo prostych zasadach. Każdy z graczy losuje katre, nie dając poznać po sobie jakie emocje wzbudza hasło na karcie odczytuje je na głos. Pozostali gracze próbują odgadnąć jaki gracz ma do tego stosunek, obstawiając żetonami z odpowiednią minką. Wygrywa uczestnik, który najlepiej rozszyfruje pozostałych. Gra 12+ Wydano w Polsce
Gra - Słowo Stworki - Egmont Zadaniem graczy jest wymyślanie słów zaczynających się na daną literkę i która należy do określonej kategorii (np. miasto na literkę M). W grze liczy się refleks, ponieważ gracze swoje słówka wykrzykują od razu. Osoba, która poda swoje słowo jako ostatnia, dostaje żeton stworka. Wygrywa gracz z najmniejszą ilością żetonów....
Gra - Rycerze i zamki - Egmont Wciel się w rolę średniowiecznego rycerza! W grze wygrywa osoba, która zdobędzie jak największą ilość zamków. Aby to osiągnąć, potrzebna jest dobra strategia. Zawartość zestawu:32 karty, 8 kafelków, żeton miecza, instrukcja.Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Znikające ciasteczka - Egmont Po rozłożeniu ciasteczek, jeden z graczy odwraca wybrany przez siebie kafelek (kafelki są dwustronne), a reszta ma zamknięte oczy. Gracze otwierają oczy, a ich zadaniem jest odgadnięcie, który kafelek został odwrócony. Punkt zdobywa osoba, która pierwsza zgadnie prawidłowo. Gracze odgadują także kolor i kształt...
Gra - Kosmiczna misja - Egmont Wyrusz na podbój kosmosu, odkrywaj nowe planety i buduj na nich stacje kosmiczne! Wygrywa ten, kto zbuduje ich najwięcej. Zawartość zestawu: 45 kafelków planet kostka do gry instrukcja Wiek: 6+ Wyprodukowano w Polsce
Gra - Drapacze chmur - Egmont Wciel się w rolę architekta i zbuduj jak najwyższy wieżowiec. Gracze budują swoje wieżowce, wybierając kafelki ze wspólnego stosu, ale trzeba pamiętać, że obowiązują przepisy budowlane! każde kolejne piętro musi mieć mniej okien niż poprzednie style mogą być różne, ale za jednolitość zdobywa się dodatkowe punkty Wiek: 6+...
Pan tu nie stał! - Egmont Gra, w której przeniesiesz się do czasów PRL-u. Walcz o najlepsze miejsce w kolejce, obserwuj, co pojawia się na sklepowych półkach i zdobądź jak największą ilość towarów! Musisz jednak uważać i nie dać się wypchnąć z kolejki! Zawartość pudełka:105 kart kolejkowiczów 36 towarów 4 sklepy 5 kart pomocy instrukcjaWiek: 10+...
Gra Abalone Classic (edycja polska) - Wydawnictwo Rebel Celem gry jest wypchnięcie sześciu kulek przeciwnika poza planszę. Jeśli to zrobisz - wygrywasz! Zasady przesuwania kulek są bardzo proste, ale trzeba przy tym myśleć strategicznie, obserwować planszę, planować i atakować! Wiek: 7+
Gra - Gnaj, robaczku! - Wydawnictwo Rebel Pora rozpocząć robaczkowy wyścig! Gracze wsuwają głowy dżdżownic do odpowiednich szczelin, a następnie każdy po kolei rzuca kostką. Kolor na kości = kolor fragmentu dżdżownicy, którą gracz wsuwa do szczeliny (kolory mają różną długość). Zwycięża gracz, którego robaczek jako pierwszy wynurzy się z ziemi. Wiek: 4+...
Gra planszowa - Catan Gracze zostają pierwszymi osadnikami na wyspie Catan. Pojawiają się pierwsze osady, drogi i handel, jednak po czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca i rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora obmyślić dobrą strategię i liczyć na troszkę szczęścia, by zapewnić sobie dostateczny i zrównoważony dopływ zasobów. Wiek 10+...
Gra - Raz, dwa trzy... Wilk patrzy - Wydawnictwo Granna Zwierzątka bawiły się na polanie, ale zrobiło się ciemno i muszą wrócić do domu. Przeszkodę stanowi wilk, który zrobił sobie drzemkę na samym środku drogi. Pomóż im bezpiecznie wrócić do domu i pozostać niezauważonym przez wilka! Rzuć kostką. Jeśli wypadnie liczba, możesz ruszać, ale jeśli oczka......
5 sekund - Trefl Wymień 3 słynnych Janów. Wymień 3 typy katastrof naturalnych. Czy uda Ci się zrobić to w 5 sekund? Jeśli tak, przesuwasz swój pionek, a jak nie - pytanie przechodzi do kolejnego gracza. Wygrywa ten, kto pierwszy dojdzie do mety. Gra, w której musisz szybko myśleć i szybko odpowiadać! Czas tutaj nie jest twoim sprzymierzeńcem. Wiek: 8+...
5 sekund: Junior - Trefl Wymień 3 powody do śmiechu. Wymień 3 stolice. Czy uda Ci się zrobić to w 5 sekund? Odpowiadaj poprawnie na pytania, by jako pierwszy dojść do mety! Karty są dwustronne: żółty kolor - pytania dla młodszych dzieci, czerwony - dla starszych, a jeśli pytanie sprawia Ci kłopot możesz użyć karty "Zmiany" lub "Czasu". Wiek: 6+...
Mega boom, Gra edukacyjna, Roter Kafer Zabawna gra z prostymi zasadami dla całej rodziny! Zacznijcie od zbudowania wieży. Następnie każdy z graczy po kolei rzuca kostką i wyjmuje cylinder trafionego koloru tak, by nie zawalić budowli. Osoba, której się to nie uda, przegrywa! Dwie kolejne wersje gry w instrukcji. Wiek: 5+ Wyprodukowano w Ukrainie