Polski wydawca gier edukacyjnych, loteryjek, łamigłówek, quizów czy książeczek do nauki angielskiego. Zabawki producenta Kapitan Nauka przeznaczone są dla dzieci w różnych grupach wiekowych.
Produkty cechuje przyjazna szata graficzna oraz wysoka jakość wykonania poszczególnych elementów.
W ofercie min: gry memory, loteryjki, quizy, piszę po śladzie, nauka literek, cyferek, angielskiego, zabawy ortograficzne i wiele innych ciekawych propozycji.
Puzzle edukacyjne, Poznaję alfabet, Kapitan Nauka Edukacyjne puzzle składające się z 72 elementów. Zadaniem dziecka jest dopasowanie dużej oraz małej literki do odpowiedniego obrazka zaczynającego się na daną literkę (np. m i M do motylków). Wiek: 3+ Wyprodukowano w Polsce
Joga dla dzieci. Trening ciała i umysłu - Kapitan Nauka Zestaw dwustronnych kart zawierających aż 50 różnych pozycji jogi dla dzieci. W środku znajduje się również instrukcja. Dzięki jodze dzieci: budują prawidłową postawę ciała, wzmacniają mięśnie, kształcą gibkość, zwalniają napięcie wywołane stresem, uczą się technik relaksacji. Wiek 4+ Wyprodukowano w...
Kapitalne Łamigłówki dla Bystrzaków, od 6 lat Książeczka zawierająca zadania typu: znajdź pasujący fragment rysunku, pierwsze sudoku, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 6 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Kapitalne Łamigłówki dla Małych Spryciarzy, od 4 lat Książeczka zawierająca zadania typu: labirynt, znajdź element pasujący do rysunku, idź według wzoru, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Bójka na czy-ta-nie Gra dla dzieci rozpoczynających przygodę z czytaniem, gra bazuje na metodzie nauki czytania poprzez sylabowanie. Karty do gry dzielą się na trzy poziomy trudności. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 6+ Ilość graczy: 2-4
Żaby czy kraby, gra na mnożenie Emocjonująca gra matematyczno-strategiczna ćwicząca mnożenie! Wykonując działania mnożenia w zakresie do 100 zapełniasz planszę żabkami lub krabami próbując ułożyć ciąg niczym w grze w kółko w krzyżyk! Strategiczne blokowanie pól przeciwnikowi popłaca! Od lat 8 do 99 Wydana przez Kapitan Nauka
Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką, zadania 5-6lat W zestawie: 30 dwustronne zmazywalne karty z zadaniami, suchościeralny flamaster oraz książeczka. W sumie 100 różnych zadań rozwijających nie tylko umiejętności grafomotoryczne ale również zdolność logicznego myślenia, naukę liczenia czy np wiedzę o przyrodzie. Dla dzieci wieku 5, 6 lat Wydano w Polsce...
Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem, zadania 4-5lat W zestawie: 30 dwustronne zmazywalne karty z zadaniami, suchościeralny flamaster oraz książeczka. W sumie 100 różnych zadań wzbogacających nie tylko umiejętności grafomotoryczne ale również zdolność logicznego myślenia, kreatywność oraz zasób słownictwa. Dla dzieci wieku 4, 5 lat Wydano w Polsce...
Gra Zakodowany kosmos- Kapitan Nauka Gra wprowadza dzieci w świat algorytmów bez użycia komputera. Gracze wcielają się w pilotów statków kosmicznych. Ich celem jest jak najszybsze dotarcie do ba przeciwników. Kto pierwszy ułoży trzy trasy - wygrywa. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Wydana przez Kapitan Nauka.
Gra logopedyczna Leśny Bal - Kapitan Nauka Żeby dotrzeć do celu gracze będą musieli wykonać wyzwania ruchowe lub językowe. W grze nie ma rywalizacji, wszyscy grają w jednej drużynie. Świetna zabawa wspierająca rozwój mowy oraz sprawność ruchową. Kolorowe ilustracje zachęca maluchy do wspólnej zabawy. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3 +
Gra edukacyjna - Co za emocje!- Kapitan Nauka Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać 10 podstawowych emocji. Będą starały okazywać je na różne sposoby: słowami, mimiką, dźwiękiem lub ruchem. Gra wspiera dzieci w rozwoju emocjonalnym. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3-9 lat
Kapitalne Zagadki dla Bystrzaków, od 6 lat Książeczka zawierająca zadania typu: znajdź pasujący fragment rysunku, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Kolorowe ilustracje i sympatyczni bohaterowie zachęcą dziecko do rozwiązywania zadań. Dla dzieci od lat 6 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe Łącznie 100 różnych zadań rozwijających umiejętność czytania prostych i trudniejszych wyrazów. Rozwiązuj rebusy, zagadki logiczne, wykreślanki i plątaninki oraz ćwicz przy tym swoją koncentrację i spostrzegawczość. W zestawie:książka karty flamaster suchościeralny Wiek: 5-8 lat Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan...
Mały inwestor, gra, Kapitan Nauka Wymyśl najlepszy sposób na zarobienie pieniędzy, żeby uzbierać na wymarzone wakacje. Oszczędzaj, inwestuj, sprzedawaj i kombinuj, by wygrać! Zawartość:plansza 100 banknotów 30 kart przedsiębiorczości 12 kart inwestycji i pożyczek żetony pionki kostkaWiek: 7+ Wyprodukowano w Polsce
Na wsi. Dotknij, przesuń, potrząśnij - Kapitan Nauka Pomóż odnaleźć kaczuszkę na wsi poprzez aktywne czytanie! Książka zawiera zadania typu:gimnastyka buzi i języka, np. naśladowanie odgłosów, powtarzanie słów zabawy aktywizujące paluszki i dłonie, np. klaskanie, pukanie zabawy wspierające rozwój motoryki dużej, np. skakanieWiek: 2-6 lat Wydano w Polsce
Gra memory, Owady i Robaczki Gra pamięciowa typu memory, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym świecie! Łącznie 24 karty. Na 12 kartach są różne rodzaje robaczków i owadów, a na pozostałych 12 znajduje się coś charakterystycznego dla danej grupy. Kto znajdzie i dopasuje najwięcej par - wygrywa. Wiek 3+ Wyprodukowano w Polsce przez...
Księga Hiszpańskich Słówek Hiszpańsko - polski słownik obrazkowy dla dzieci: zawiera aż 600 podstawowych słówek/ wyrażeń z tematyki bliskiej dzieciom np: hobby, zwierzątka, kolory, zawody... Na końcu zawarto również informacje na temat kultury hiszpańskiej. Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Alfabet Smart Bingo Zapoznawanie dziecka z literkami poprzez zabawę! Dzieci uczą się kojarzyć literkę alfabetu z jej dźwiękiem oraz grafiką, poznają słowa rozpoczynające się od danej literki. Wesołe, kolorowe grafiki zachęcają do wspólnej zabawy! Aż 7 wariantów gry! Wydano w Polsce Wiek: 3 do 7 lat
Kapitan Nauka - Bójka na słówka Gra do nauki słówek z języka angielskiego. Na kartach umieszczono słówka i obrazki związane ze zwierzętami, miastem oraz częściami ciała. Świetny sposób na utrwalenie słownictwa poprzez zabawę! Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 7-99 Ilość graczy: 2-8
Rysuję i zgaduję, Koncentracja z detektywem Motywem Zestaw dwustronnych, zmazywalnych kart z zadaniami ćwiczącymi koncentrację i logiczne myślenie. W zestawie dodatkowo poradnik psychologiczny dotyczący zaburzeń uwagi i koncentracji. Dla dzieci wieku 6-9 lat Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Gra memory, Dinozaury, Kapitan Nauka Popularna gra memory czyli zabawa polegająca na zapamiętywaniu położenia kart i odnajdywaniu par tych samych obrazków. W zestawie 24 karty z dinozaurami (czyli 12 par). wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Gra memory, Ocean, Kapitan Nauka 24 karty z obrazkami stworzeń zamieszkujących ocean. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym nas świecie! wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Gra memory, Kociaki, Kapitan Nauka 24 karty ze słodkimi kociakami. Na 12 kartach znajdują się koty, na pozostałych 12 ich charakterystyczne cechy. Kto znajdzie i dopasuje najwięcej par - wygrywa. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym świecie! wiek 3+ Kraj...
Gra w zegar, Która to godzina? Kapitan Nauka Gra zawiera kolorowe obrazki przedstawiające dzieci w różnych sytuacjach. Zadaniem dziecka jest odczytanie godziny na zegarze i połączenie go z odpowiednią scenką. Podczas gry dziecko uczy się odczytywać godziny na zegarze tarczowym oraz elektronicznym, określać pory dnia i opowiadać, co robimy w jakiej...