Polski wydawca gier edukacyjnych, loteryjek, łamigłówek, quizów czy książeczek do nauki angielskiego. Zabawki producenta Kapitan Nauka przeznaczone są dla dzieci w różnych grupach wiekowych.
Produkty cechuje przyjazna szata graficzna oraz wysoka jakość wykonania poszczególnych elementów.
W ofercie min: gry memory, loteryjki, quizy, piszę po śladzie, nauka literek, cyferek, angielskiego, zabawy ortograficzne i wiele innych ciekawych propozycji.
Kapitalne Łamigłówki dla Małych Spryciarzy, od 4 lat Książeczka zawierająca zadania typu: labirynt, znajdź element pasujący do rysunku, idź według wzoru, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Kapitalne Zagadki dla Małych Bystrzaków, od 4 latt Książeczka zawierająca wiele zagadek np: znajdź różnicę, wykonaj proste działania liczbowe, znajdź niepasujący element, dopasuj cień czy też posortuj np według rozmiaru. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Gra kooperacyjna Miś i Pszczoły Świetna gra dla dzieci od lat 3 do 8, uczy pracy zespołowej oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Gracze wcielając się w pracowite pszczółki starają się jak najszybciej zamieniać zebrany nektar na plastry miodu, zanim wyprzedzi ich łakomy miś. Aż trzy poziomy zaawansowania! Gra wydana przez Kapitan Nauka
Gra Zakodowany kosmos- Kapitan Nauka Gra wprowadza dzieci w świat algorytmów bez użycia komputera. Gracze wcielają się w pilotów statków kosmicznych. Ich celem jest jak najszybsze dotarcie do ba przeciwników. Kto pierwszy ułoży trzy trasy - wygrywa. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Wydana przez Kapitan Nauka.
Gra logopedyczna Leśny Bal - Kapitan Nauka Żeby dotrzeć do celu gracze będą musieli wykonać wyzwania ruchowe lub językowe. W grze nie ma rywalizacji, wszyscy grają w jednej drużynie. Świetna zabawa wspierająca rozwój mowy oraz sprawność ruchową. Kolorowe ilustracje zachęca maluchy do wspólnej zabawy. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3 +
Gra edukacyjna - Co za emocje!- Kapitan Nauka Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać 10 podstawowych emocji. Będą starały okazywać je na różne sposoby: słowami, mimiką, dźwiękiem lub ruchem. Gra wspiera dzieci w rozwoju emocjonalnym. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3-9 lat
Księga Hiszpańskich Słówek Hiszpańsko - polski słownik obrazkowy dla dzieci: zawiera aż 600 podstawowych słówek/ wyrażeń z tematyki bliskiej dzieciom np: hobby, zwierzątka, kolory, zawody... Na końcu zawarto również informacje na temat kultury hiszpańskiej. Wydana przez Kapitan Nauka
Gra Zakodowany Zamek - Kapitan Nauka Gra w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja, który musi opracować strategię zebrania 4 skarbów zanim duch wymknie się z zamkowej wieży. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Możesz grać samodzielnie lub z przyjaciółmi! Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Bójka na czy-ta-nie Gra dla dzieci rozpoczynających przygodę z czytaniem, gra bazuje na metodzie nauki czytania poprzez sylabowanie. Karty do gry dzielą się na trzy poziomy trudności. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 6+ Ilość graczy: 2-4
Sprzątanie, gra edukacyjna 3+ Gra w której sprzątanie i segregowanie staje się przyjemnością! Trzy warianty gry: gra typu memory od lat 3, gra kooperacyjna dla ciut starszych przedszkolaków oraz rozgrywka rywalizacyjna. Dla dzieci od lat 3 do 7 Wydana przez Kapitan Nauka
Gotowanie, gra edukacyjna 3 plus Chcesz wprowadzić swojego przedszkolaka w świat kulinariów oraz zasad zdrowego odżywiania? Gra Gotowanie zachęca do wspólnej zabawy w przygotowywanie popularnych dań a przy okazji ćwiczy refleks oraz pamięć. Dodatkowym bonusem są nazwy składników również w j. angielskim. Dla dzieci od lat 3 do 9 Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitalne Łamigłówki dla Małych Bystrzaków, od 4 lat Książeczka zawierająca zadania typu: labirynt, znajdź element pasujący do rysunku, idź według wzoru, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Memory na 3 sposoby. Farma Do wyboru mamy trzy warianty rozgrywek o rosnącym stopniu trudności, dopasowane do wieku i umiejętności dziecka. Podczas zabawy dzieci ćwiczą pamięć, spostrzegawczość oraz refleks. Wiek: 2 do 6 lat Wyprodukowano w Polsce
Kapitan Nauka - Bójka na słówka Gra do nauki słówek z języka angielskiego. Na kartach umieszczono słówka i obrazki związane ze zwierzętami, miastem oraz częściami ciała. Świetny sposób na utrwalenie słownictwa poprzez zabawę! Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 7-99 Ilość graczy: 2-8
Żaby czy kraby, gra na mnożenie Emocjonująca gra matematyczno-strategiczna ćwicząca mnożenie! Wykonując działania mnożenia w zakresie do 100 zapełniasz planszę żabkami lub krabami próbując ułożyć ciąg niczym w grze w kółko w krzyżyk! Strategiczne blokowanie pól przeciwnikowi popłaca! Od lat 8 do 99 Wydana przez Kapitan Nauka
Droga, Duże puzzle i gra, Kapitan Nauka Zestaw 22 dużych elementów drogi pozwala na zbudowanie wielu wariantów tras, puzzle można łaczyć w dowolnej kolejności a następnie ścigać się po trasie jednym z czterech aut. Druga opcja wykorzystania zestawu to gra strategiczna w której aby dotrzeć do celu trzeba zwracać uwagę na znaki drogowe oraz ograniczenia...
Gra memory, Pojazdy, Kapitan Nauka 24 karty z obrazkami pojazdów poruszających się po lądzie, po wodzie oraz w powietrzu. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym świecie! wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Kapitalne Łamigłówki dla Bystrzaków, od 6 lat Książeczka zawierająca zadania typu: znajdź pasujący fragment rysunku, pierwsze sudoku, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 6 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Historia Polski, planszowa gra edukacyjna Gra planszowa dzięki której nauka historii nie będzie taka straszna! W tej grze liczy się pamięć oraz spostrzegawczość, a w drodze do pokonania przeciwnika nauczysz się lub utrwalisz sporo faktów historycznych. Dla dzieci od lat 7 do 99 (my polecamy jednak od lat 10) Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Alfabet Smart Bingo Zapoznawanie dziecka z literkami poprzez zabawę! Dzieci uczą się kojarzyć literkę alfabetu z jej dźwiękiem oraz grafiką, poznają słowa rozpoczynające się od danej literki. Wesołe, kolorowe grafiki zachęcają do wspólnej zabawy! Aż 7 wariantów gry! Wydano w Polsce Wiek: 3 do 7 lat
Kapitan Nauka - Bójka na mnożenie Gra dla dzieci rozpoczynających naukę tabliczki mnożenia. Ćwiczenie na trzech poziomach trudności: od prostych działań do bardziej zaawansowanych obliczeń. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 8+ Ilość graczy: 2-6
Piraci, gra na odejmowanie i dodawanie Edukacyjna gra trenująca odejmowanie i dodawanie w zakresie od 1 do 20. Poprzez zabawę w szalonym świecie piratów dzieci uczą się pamięciowego wykonywania obliczeń matematycznych, ćwiczą spostrzegawczość oraz koncentrację. Od lat 4 do 8 Wydana przez Kapitan Nauka
Ortografia z muchą i pietruchą Zestaw kart obrazkowych do nauki ortografii. Świetna pomoc dydaktyczna dla dzieci w klasach od 1-3. Kolorowe ilustracje zachęcają do przyswajania prawidłowej pisowni wyrazów. Dla dzieci od lat 6 do 9 Wydana przez Kapitan Nauka
Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką, zadania 5-6lat W zestawie: 30 dwustronne zmazywalne karty z zadaniami, suchościeralny flamaster oraz książeczka. W sumie 100 różnych zadań rozwijających nie tylko umiejętności grafomotoryczne ale również zdolność logicznego myślenia, naukę liczenia czy np wiedzę o przyrodzie. Dla dzieci wieku 5, 6 lat Wydano w Polsce...