Polski wydawca gier edukacyjnych, loteryjek, łamigłówek, quizów czy książeczek do nauki angielskiego. Zabawki producenta Kapitan Nauka przeznaczone są dla dzieci w różnych grupach wiekowych.
Produkty cechuje przyjazna szata graficzna oraz wysoka jakość wykonania poszczególnych elementów.
W ofercie min: gry memory, loteryjki, quizy, piszę po śladzie, nauka literek, cyferek, angielskiego, zabawy ortograficzne i wiele innych ciekawych propozycji.
Kapitalne Łamigłówki dla Bystrzaków, od 6 lat Książeczka zawierająca zadania typu: znajdź pasujący fragment rysunku, pierwsze sudoku, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 6 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Kapitalne Łamigłówki dla Małych Spryciarzy, od 4 lat Książeczka zawierająca zadania typu: labirynt, znajdź element pasujący do rysunku, idź według wzoru, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Gra Zakodowany Zamek - Kapitan Nauka Gra w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja, który musi opracować strategię zebrania 4 skarbów zanim duch wymknie się z zamkowej wieży. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Możesz grać samodzielnie lub z przyjaciółmi! Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Bójka na czy-ta-nie Gra dla dzieci rozpoczynających przygodę z czytaniem, gra bazuje na metodzie nauki czytania poprzez sylabowanie. Karty do gry dzielą się na trzy poziomy trudności. Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 6+ Ilość graczy: 2-4
Gotowanie, gra edukacyjna 3 plus Chcesz wprowadzić swojego przedszkolaka w świat kulinariów oraz zasad zdrowego odżywiania? Gra Gotowanie zachęca do wspólnej zabawy w przygotowywanie popularnych dań a przy okazji ćwiczy refleks oraz pamięć. Dodatkowym bonusem są nazwy składników również w j. angielskim. Dla dzieci od lat 3 do 9 Wydana przez Kapitan Nauka
Droga, Duże puzzle i gra, Kapitan Nauka Zestaw 22 dużych elementów drogi pozwala na zbudowanie wielu wariantów tras, puzzle można łaczyć w dowolnej kolejności a następnie ścigać się po trasie jednym z czterech aut. Druga opcja wykorzystania zestawu to gra strategiczna w której aby dotrzeć do celu trzeba zwracać uwagę na znaki drogowe oraz ograniczenia...
Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką, zadania 5-6lat W zestawie: 30 dwustronne zmazywalne karty z zadaniami, suchościeralny flamaster oraz książeczka. W sumie 100 różnych zadań rozwijających nie tylko umiejętności grafomotoryczne ale również zdolność logicznego myślenia, naukę liczenia czy np wiedzę o przyrodzie. Dla dzieci wieku 5, 6 lat Wydano w Polsce...
Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem, zadania 4-5lat W zestawie: 30 dwustronne zmazywalne karty z zadaniami, suchościeralny flamaster oraz książeczka. W sumie 100 różnych zadań wzbogacających nie tylko umiejętności grafomotoryczne ale również zdolność logicznego myślenia, kreatywność oraz zasób słownictwa. Dla dzieci wieku 4, 5 lat Wydano w Polsce...
Rysuję i zgaduję, Koncentracja z detektywem Motywem Zestaw dwustronnych, zmazywalnych kart z zadaniami ćwiczącymi koncentrację i logiczne myślenie. W zestawie dodatkowo poradnik psychologiczny dotyczący zaburzeń uwagi i koncentracji. Dla dzieci wieku 6-9 lat Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Gra Zakodowany kosmos- Kapitan Nauka Gra wprowadza dzieci w świat algorytmów bez użycia komputera. Gracze wcielają się w pilotów statków kosmicznych. Ich celem jest jak najszybsze dotarcie do ba przeciwników. Kto pierwszy ułoży trzy trasy - wygrywa. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Wydana przez Kapitan Nauka.
Gra logopedyczna Leśny Bal - Kapitan Nauka Żeby dotrzeć do celu gracze będą musieli wykonać wyzwania ruchowe lub językowe. W grze nie ma rywalizacji, wszyscy grają w jednej drużynie. Świetna zabawa wspierająca rozwój mowy oraz sprawność ruchową. Kolorowe ilustracje zachęca maluchy do wspólnej zabawy. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3 +
Gra memory, Kociaki, Kapitan Nauka 24 karty ze słodkimi kociakami. Na 12 kartach znajdują się koty, na pozostałych 12 ich charakterystyczne cechy. Kto znajdzie i dopasuje najwięcej par - wygrywa. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym świecie! wiek 3+ Kraj...
Kapitalne Łamigłówki dla Małych Bystrzaków, od 4 lat Książeczka zawierająca zadania typu: labirynt, znajdź element pasujący do rysunku, idź według wzoru, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe Łącznie 100 różnych zadań rozwijających umiejętność czytania prostych i trudniejszych wyrazów. Rozwiązuj rebusy, zagadki logiczne, wykreślanki i plątaninki oraz ćwicz przy tym swoją koncentrację i spostrzegawczość. W zestawie:książka karty flamaster suchościeralny Wiek: 5-8 lat Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan...
Mały inwestor, gra, Kapitan Nauka Wymyśl najlepszy sposób na zarobienie pieniędzy, żeby uzbierać na wymarzone wakacje. Oszczędzaj, inwestuj, sprzedawaj i kombinuj, by wygrać! Zawartość:plansza 100 banknotów 30 kart przedsiębiorczości 12 kart inwestycji i pożyczek żetony pionki kostkaWiek: 7+ Wyprodukowano w Polsce
Kapitalne Zagadki dla Małych Bystrzaków, od 4 latt Książeczka zawierająca wiele zagadek np: znajdź różnicę, wykonaj proste działania liczbowe, znajdź niepasujący element, dopasuj cień czy też posortuj np według rozmiaru. Dla dzieci od lat 4 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Księga Hiszpańskich Słówek Hiszpańsko - polski słownik obrazkowy dla dzieci: zawiera aż 600 podstawowych słówek/ wyrażeń z tematyki bliskiej dzieciom np: hobby, zwierzątka, kolory, zawody... Na końcu zawarto również informacje na temat kultury hiszpańskiej. Wydana przez Kapitan Nauka
Kapitan Nauka - Bójka na słówka Gra do nauki słówek z języka angielskiego. Na kartach umieszczono słówka i obrazki związane ze zwierzętami, miastem oraz częściami ciała. Świetny sposób na utrwalenie słownictwa poprzez zabawę! Gra jest bardzo kompaktowa, możesz zabrać ją ze sobą dosłownie wszędzie. Wydano w Polsce Wiek: 7-99 Ilość graczy: 2-8
Sprzątanie, gra edukacyjna 3+ Gra w której sprzątanie i segregowanie staje się przyjemnością! Trzy warianty gry: gra typu memory od lat 3, gra kooperacyjna dla ciut starszych przedszkolaków oraz rozgrywka rywalizacyjna. Dla dzieci od lat 3 do 7 Wydana przez Kapitan Nauka
Gra kooperacyjna Miś i Pszczoły Świetna gra dla dzieci od lat 3 do 8, uczy pracy zespołowej oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Gracze wcielając się w pracowite pszczółki starają się jak najszybciej zamieniać zebrany nektar na plastry miodu, zanim wyprzedzi ich łakomy miś. Aż trzy poziomy zaawansowania! Gra wydana przez Kapitan Nauka
Gra memory, Ocean, Kapitan Nauka 24 karty z obrazkami stworzeń zamieszkujących ocean. Gra pamięciowa typu memory w której odnajdujemy pary tych samych obrazków, a zarazem świetna zabawa i okazja do rozmów o otaczającym nas świecie! wiek 3+ Kraj pochodzenia: Polska
Gra edukacyjna - Co za emocje!- Kapitan Nauka Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać 10 podstawowych emocji. Będą starały okazywać je na różne sposoby: słowami, mimiką, dźwiękiem lub ruchem. Gra wspiera dzieci w rozwoju emocjonalnym. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3-9 lat
Kapitalne Łamigłówki dla Spryciarzy, od 6 lat Książeczka zawierająca zadania typu: znajdź pasujący fragment rysunku, połącz w pary czy też ułóż obrazki według logicznej kolejności. Kolorowe ilustracje i sympatyczni bohaterowie zachęcą dziecko do rozwiązywania zadań. Dla dzieci od lat 6 Wydano w Polsce Wydawnictwo: Kapitan Nauka
Gra w zegar, Która to godzina? Kapitan Nauka Gra zawiera kolorowe obrazki przedstawiające dzieci w różnych sytuacjach. Zadaniem dziecka jest odczytanie godziny na zegarze i połączenie go z odpowiednią scenką. Podczas gry dziecko uczy się odczytywać godziny na zegarze tarczowym oraz elektronicznym, określać pory dnia i opowiadać, co robimy w jakiej...