1. Sklep z Zabawkami i Balonami - ul. Konopczyńskiego 14/9u KRAKÓW (Ruczaj) Tel: 12307-34-84 2. Sklep z artykułami Imprezowymi i Balonami - os. 2 Pułku Lotniczego 47B Kraków (Czyżyny) Tel: 575-892-150
Filtruj
Ładowanie...
Podkategorie
Gra dedukcyjna - Guess my dress Guess my dress czyli odgadnij mój ubiór! Gra zgadywanka dla dwóch osób: za pomocą 27 kartonowych elementów ubioru przebieramy swoją postać i ukrywamy za garderobą. Zadaniem naszego przeciwnika jest odgadnięcie całego ubioru zadając pytania na które można odpowiedzieć tak lub nie. Wiek: 5+ Kraj produkcji: Hiszpania...
Pucio, Przeciwieństwa Zestaw kart umieszczonym w poręcznym kartonowym pudełeczku: 10 par ilustrujących przeciwieństwa np. zdrowy/chory czy też zimno/ciepło. W sumie 20 obrazków. Wiek: 2+ Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Gra Haba, Błyszczący Skarb W lodowej kolumnie zamrożone są błyszczące kamienie - aby je zdobyć gracze muszą usunąć, jedne po drugim, lodowe pierścienie i roztopić kolumnę. Uwaga: zdobuwać należy tylko wybrane kamienie! Gra w polskiej wersji językowej. Dla dzieci od lat 5Wyprodukowano w Niemczech
Duże kręgle dla dzieci W zestawie znajduje się 10 sztuk plastikowych kręgli w różnych kolorach oraz bila do zbijania kręgli. Wszystko to znajduje się w koszyczku aby łatwiej było zachować porządek po skończonej zabawie. Świetny zestaw dla dzieci które nie lubią się nudzić i kochają gry zręcznościowe. Wyprodukowano w Polsce 2+
Gra Zakodowany kosmos- Kapitan Nauka Gra wprowadza dzieci w świat algorytmów bez użycia komputera. Gracze wcielają się w pilotów statków kosmicznych. Ich celem jest jak najszybsze dotarcie do ba przeciwników. Kto pierwszy ułoży trzy trasy - wygrywa. Nabywanie umiejętności kodowania poprzez zabawę! Wydana przez Kapitan Nauka.
Gra logopedyczna Leśny Bal - Kapitan Nauka Żeby dotrzeć do celu gracze będą musieli wykonać wyzwania ruchowe lub językowe. W grze nie ma rywalizacji, wszyscy grają w jednej drużynie. Świetna zabawa wspierająca rozwój mowy oraz sprawność ruchową. Kolorowe ilustracje zachęca maluchy do wspólnej zabawy. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3 +
Gra edukacyjna - Co za emocje!- Kapitan Nauka Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać 10 podstawowych emocji. Będą starały okazywać je na różne sposoby: słowami, mimiką, dźwiękiem lub ruchem. Gra wspiera dzieci w rozwoju emocjonalnym. Gra wydana przez Kapitan Nauka Wiek 3-9 lat
Wykładamy 4 losowe karty ze śpiącymi zwierzakami, oraz tekturowe łóżeczko. Gracze zakrywają oczy, a jeden z graczy nie biorący udziału w rundzie, odkłada jedną z kart do łóżeczka, odwraca ją obrazkiem do dołu. Pozostałe zwierzątka zamieniamy miejscami. Zadaniem graczy jest odgadnięcie jakie zwierzątko poszło spać. Możemy utrudnić grę pytając o dodatkowe...
Gra zawiera karty przyjaznych kotów oraz złowieszczych kruków. Zadaniem gracza jest zebranie jak największej ilości kotów w swoim śnie, a kruki odsyłać do snów rywali.W trudniejszym wariancie gry do stosu dokładamy dodatkowe karty z nocnymi zwierzętami. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek 10+
Memory w nowej odsłonie! Kooperacyjna gra w której maluchy pomogą Kopciuszkowi wybrać się na bal. Razem odszukują w zakrytych kafelkach przedmioty potrzebne Kopciuszkowi. Muszą zdążyć na czas, z każdym rzutem kostki zegar przesuwa się o godzinę! W zestawie piękny tekturowy zegar 3D. Wiek 4+
Celem gry jest umieszczenie poszczególnych żetonów z przedmiotami w odpowiedni miejscu na planszy. W zestawie znajdziemy 4 kartonowe plansze z ilustracjami pomieszczeń oraz 16 żetonów z przedmiotami. Wiek 2+
Pora na szalony wyścig w Krainie Czarów! Gracze wcielają się w jedną z bajkowych postaci, a ich zadaniem jest zdobycie jak największej ilości słodkich ciasteczek. Każdy z graczy posiada trzy karty, które umożliwiają przemieszczanie się po planszy (ale nie można użyć karty znajdującej się pośrodku!). Zwycięża osoba z największą ilością punktów. Wiek...
Memo - Psi Patrol Gra pamięciowa, która składa się z 48 kart (24 pary) z postaciami z Psiego Patrolu. Memory polega na odnalezieniu 2 takich samych ilustracji. Zwycięzcą jest gracz, który znajdzie najwięcej par. Gra rozwija koncentrację uwagi, cierpliwość, ćwiczy pamięć oraz kojarzenie. Dla dzieci od lat 4
Uczę się pokonywać zły humor Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności zarządzania stresem, radzić sobie z napadami złego humoru i dzielić się swoimi doświadczeniami poprzez zabawę. Zestaw zawiera 20 kolorowych kart oraz instrukcję. Wiek: 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Zabawny alfabet - Lisciani PL87464 - Gry Dydaktyczna gra dla najmłodszych, która polega na dopasowaniu obrazków do pierwszej literki danej rzeczy lub kolory do ich nazwy (np. obrazek z jednorożcem do literki "J"). W ten sposób dziecko uczy się alfabetu w wesoły sposób. Zawartość:60 samokorygujących puzzli instrukcja z przewodnikiem dla rodzicaWiek:...
Lisciani - Świnka Peppa - Gra logiczna Gra logiczna polegająca na połączeniu ze sobą dwóch puzzli tak, aby kolory na ilustracjach do siebie pasowały. Zestaw zawiera 24 elementy, czyli 12 par. Ucz się i baw razem ze Świnką Peppą! Wiek 2+ Wyprodukowano we Włoszech
Czytam, piszę i bawię się: zwierzęta Gra edukacyjna polegająca na łączeniu ze sobą 3 puzzli: literki, zwierzątka i nazwy zwierzątka. Za pomocą zmywalnego pisaka dziecko ćwiczy pisanie poprzez łączenie przerywanych linii tworzących wyraz. Zawartość: 24 karty z literami 24 karty z rzeczami 24 karty z wyrazami Zmywalny pisak Zmywacz Instrukcja Wiek: 3-6 lat...
Cortex w wersji dla dzieci od lat 8. Gra przewidziana jest od 2 do 6 graczy i polega na rywalizowaniu ze sobą. Należy szybko zgadywać odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymuje się części układanki (mózgu), a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części zostanie...
Gra Kukułka - Lisciani Gra Kukułka polega na wymienianiu się kartami w taki sposób, żeby na koniec rundy nie zostać z najniższą kartą. Wiek: 3+ Wyprodukowano we Włoszech
Gra - Co słychać na farmie? - Egmont Gra rodzinna, w której liczy się refleks i spostrzegawczość. Jeden z graczy odkrywa kartę z mieszkańcami farmy i rzuca kostką. Zadaniem wszystkich jest szybkie odnalezienie zwierzęcia, które występuje na karcie w takiej liczbie, ile pokazuje kostka. Punkt zdobywa osoba, która jako pierwsza znajdzie zwierzę i wyda jego...
Gra - Raz, dwa trzy... Wilk patrzy - Wydawnictwo Granna Zwierzątka bawiły się na polanie, ale zrobiło się ciemno i muszą wrócić do domu. Przeszkodę stanowi wilk, który zrobił sobie drzemkę na samym środku drogi. Pomóż im bezpiecznie wrócić do domu i pozostać niezauważonym przez wilka! Rzuć kostką. Jeśli wypadnie liczba, możesz ruszać, ale jeśli oczka......
Feluś i Gucio grają w emocje, Gra edukacyjna Gra edukacyjna, która pomoże dziecku rozpoznawać i nazywać emocje, a także nauczy je, jak sobie z nimi radzić. Zawartość zestawu:poradnik z pomysłami na gry 8 dwustronnych kart sytuacji 8 dwustronnych kart konwersacji kostka zmysłów 48 żetonów emocjiWiek: 3+ Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Feluś i Gucio grają w historyjki, Gra edukacyjna, Nasza Księgarnia Gra, w której tworzymy historyjki na podstawie wybieranych losowo kafelków lub takich, które sami dobierzemy. Dziecko podczas zabawy ćwiczy mowę, komunikowanie się, wyrażanie emocji i rozumienie związków przyczynowo-skutkowych. Zawartość zestawu:25 kafelków postaci 25 kafelków miejsc 34...
Gra, Na końcu języka junior, Wydawnictwo Nasza Księgarnia Nie zwlekaj! Powiedz, co masz na końcu języka! W tej grze liczy się szybki czas reakcji. Jeśli na kartach 2 graczy pojawi się ten sam wzorek, trzeba jak najszybciej powiedzieć słowo, które kojarzy się nam z rysunkiem występującym na karcie rywala. Szybkie 20 minutowe rozgrywki. Wiek: 5+...